Gjest Jobber i Oslo Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Så en politibil her i Oslo med 2 andre biler bak, gråsvarte SUV-er som var merket med G-22 og G-12 eller noe. Hva slags biler er de G-bilene? Noen som vet? 0 Siter
Gjest terroristtransport Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 De transporterer terroristen fra 22.juli til og fra fengselet (og til rettsmøter osv). Har blitt forbikjørt av dem fire ganger hittil i år, på vei til jobb i halvnitiden, og synes det er skikkelig ekkelt hver gang, å tenke på at han er der, bare få meter fra meg. Det blir så reelt, liksom.. 0 Siter
Gjest Jobber i Oslo Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 De transporterer terroristen fra 22.juli til og fra fengselet (og til rettsmøter osv). Har blitt forbikjørt av dem fire ganger hittil i år, på vei til jobb i halvnitiden, og synes det er skikkelig ekkelt hver gang, å tenke på at han er der, bare få meter fra meg. Det blir så reelt, liksom.. Ok, jeg mistenkte at det hadde noe med ABB å gjøre, men syntes det var rart at det kom to slike biler etter politibilen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.