Gå til innhold

Angst av Sobril, Apodorm og Valergan

Anbefalte innlegg

Gjest bedrag
Skrevet

Jeg har et par ganger tatt Sobril 10mg x 2 for å få sove. Samtlige netter har jeg hatt mareritt der jeg er våken og sover om hverandre. Litt paralysert på en måte - samt våknet med angst dagen etter.

Det samme har jeg opplevd de gangene jeg har tatt Apodorm og Valergan. Det eneste som virker "som det skal" er Imovane. Stilnoct har gitt meg halusinasjoner og gjort meg særdeles seksuelt utagerende - uten at jeg kan huske noe etterpå.

Er det noen som har opplevd det samme, eller kan NHD kanskje forklare hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd å våkne med en halv grandis mindre uten å huske noen ting. Jeg har og våknet på toalettet med klær på, og sittende i sofaen uten å husket hvordan jeg kom dit. Fellesnevneren her var att jeg alle gangene hadde tatt stilnoct.

Kanskje du kunne prøve rivotril? Den virker nemlig mot slik søvngjengeri, og er søvndyssende og angstdempende. Men den er vel ikke typisk skrevet ut for søvn.

Gjest Emovane
Skrevet

Jeg slet med søvnproblemer en periode i livet mitt, og fikk da Imovane av legen. Jeg opplevde flere ganger at jeg gjorde ting jeg ellers ikke ville gjort, og husket ingenting dagen etterpå. En gang ringte jeg en fremmed sent på kvelden. En annen gang ringte det på døra og en kollega sto utenfor med noen papirer jeg skulle ha. Jeg oppførte meg som om jeg skulle ha drukket og ifølge mannen min var det svært pinlig. Jeg husket ingenting, selv ikke da jeg fant papirene på kjøkkenbenken dagen etterpå.

Jeg sendte også meldinger til folk og fikk sexuelle fantasier.

Jeg torde etterhvert ikke ta flere slike piller. Naturlig nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...