Gjest håper noen kan svare Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 13 åringen hadde i dag litt løs avføring i det siste og hatt litt vondt i magen. I dag sjekket jeg i toalettskålen og så at noe av den var brun og noe svart. Han spiste en tallerk med blåbær i går kveld og jeg håper det svarte skyldtes blåbærene han spiste i går. Men er litt uttrygg siden jeg det ikke hadde gått mer enn 10 timer siden han spiste desse blåbærne. Kan blåbær gå så fort gjennom tarmen og gi svart avføring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tror absolutt det er blåbærene. Ikke stress med det hvis han føler seg OK. Mørk avføring er vel uansett ikke noe faresignal. (Får du virkelig sjekke i detalj hva som kommer ut av din 13-årige sønn?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håper noen kan svare Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tror absolutt det er blåbærene. Ikke stress med det hvis han føler seg OK. Mørk avføring er vel uansett ikke noe faresignal. (Får du virkelig sjekke i detalj hva som kommer ut av din 13-årige sønn?) Ja, når noe ikke er som det skal så vil jeg jo følge med på det. Han har hatt mye plager med magsmerter før men har vært bedre i det siste. Men så blusset det oppigjen så derfor må jeg følge med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Svart avføring kan være tegn på blødning høyt oppe i tarmsystemet. Siden han i tillegg har magesmerter, ville jeg vært obs. Hvis det var min gutt ville jeg tatt kontakt med fastlegen og konferert med denne. Det er en mulighet for at det er blåbærene, men siden han har magesmerter i tillegg ville jeg ikke slått meg til ro med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hadde gjettet på blåbærene, men fulgt med litt til i morra for å se om det gir seg - dersom ungen tillater det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Man kan ikke med bare et blikk avgjøre årsaken til sort avføring, men jeg ville tenkt at blåbærene var det mest sannsynlige. Sort farge kan bety blod i avføringen og det kan man sjekke ved å ta en avføringsprøve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.