Gå til innhold

Dårlig sirkel nå

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Mulig den gjør det, er jo så godt med pepsi max. Søtt og godt uten en kalori, men ikke bra om en får søtsug av det. Drikker ca en og en halv liter om dagen med det..om ikke mer. Totalt avhengig.

Jeg er avhengig av Cola zero. Første jeg gjør om morgenen er å drikke iskald zero, herlig!

Jeg tror ikke lettbrus øker apetitten, jeg opplever det ihvertfall ikke slik. Drikker også 1 til 2 liter om dagen. Og er slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er avhengig av Cola zero. Første jeg gjør om morgenen er å drikke iskald zero, herlig!

Jeg tror ikke lettbrus øker apetitten, jeg opplever det ihvertfall ikke slik. Drikker også 1 til 2 liter om dagen. Og er slank.

''Og er slank.''

Lucky you :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

''Og er slank.''

Lucky you :)

Jeg er ganske nøye på hva jeg spiser. Fråtser så å si aldri i mat, har ikke stort behov for det, i tillegg til den forferdelige følelsen jeg får hvis jeg har gjort det. Føler meg da veldig usunn, daff og dvask. Det er ikke verdt det.

Jeg spiser for å leve. Jeg lever ikke for å spise.

Skrevet

Jeg er ganske nøye på hva jeg spiser. Fråtser så å si aldri i mat, har ikke stort behov for det, i tillegg til den forferdelige følelsen jeg får hvis jeg har gjort det. Føler meg da veldig usunn, daff og dvask. Det er ikke verdt det.

Jeg spiser for å leve. Jeg lever ikke for å spise.

Du er flink. Jeg er missa totalt, både kroppen og psyken min blir aldri normal :(

Vet ikke hvordan jeg skal få det godt med meg selv.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du er flink. Jeg er missa totalt, både kroppen og psyken min blir aldri normal :(

Vet ikke hvordan jeg skal få det godt med meg selv.

Det er ikke så vanskelig!

Det gjelder mest å bare bestemme seg. Og deretter være grei med seg selv og ikke sprekke.

Skrevet

Det er ikke så vanskelig!

Det gjelder mest å bare bestemme seg. Og deretter være grei med seg selv og ikke sprekke.

Syns det er vanskelig jeg. Syns det meste i livet er vanskelig, får bare akseptere at det er slik. Burde jo klare denne lille tingen med vekta.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Syns det er vanskelig jeg. Syns det meste i livet er vanskelig, får bare akseptere at det er slik. Burde jo klare denne lille tingen med vekta.

Joda, det krever litt innsats. Man må tåle å ha det litt ubehagelig.

Men hvis man greier å tenke på at det er godt for kroppen å være sunn, pluss at man faktisk mister vekt, så blir det ikke så ubehagelig og vanskelig alikevel.

Skrevet

Joda, det krever litt innsats. Man må tåle å ha det litt ubehagelig.

Men hvis man greier å tenke på at det er godt for kroppen å være sunn, pluss at man faktisk mister vekt, så blir det ikke så ubehagelig og vanskelig alikevel.

Ja er jo bare en gave til meg selv det, synd jeg er så destruktiv.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja er jo bare en gave til meg selv det, synd jeg er så destruktiv.

Slutt å si til deg selv at du er destruktiv.

Begynn heller å tenke fine tanker om deg selv og hva du kan klare. Det kan påvirke psyken i stor grad.

Skrevet

Slutt å si til deg selv at du er destruktiv.

Begynn heller å tenke fine tanker om deg selv og hva du kan klare. Det kan påvirke psyken i stor grad.

Får prøve. Vil tenke positivt om meg selv, var med på å gå en tur i dag. Og kjente at jeg er så hinsides denne verden, men får prøve å være tilstede. Kjenner iallefall kroppen når jeg spiser masse, ekkel følelse.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg opplever å bli mer sugen på søtsaker når jeg drikker lettbrus.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg opplever å bli mer sugen på søtsaker når jeg drikker lettbrus.

Det er vel individuelt. Jeg blir det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...