Gå til innhold

Det går opp og ned her i livet.

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Har vært ganske bra noen uker nå, men følt meg mer urolig og tungsinnet i ettermiddag. Reduserte wellbutrinen til 1 tablett i dag, men det er vel ikke det som kan gi utslag så fort? Er vel mer en tilfeldighet. Tok litt sobril, så jeg håper det kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dårlig hukommelse bølger men er det ikke du som stadig driver å reduserer? Er det så smart? Har du en avtale med behandleren din om dette?

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har dårlig hukommelse bølger men er det ikke du som stadig driver å reduserer? Er det så smart? Har du en avtale med behandleren din om dette?

Jeg har avtale med legen om å redusere fluanxol, men ikke wellbutrin. Den reduserer jeg på nå på grunn av at jeg skal til en undersøkelse der jeg helst ikke bør bruke noe som påvirker søvnen, og det merker jeg at wellbutrinen gjør. Det er en undersøkelse som betyr en del for meg. Øker på igjen etter undersøkelsen hvis jeg blir dårligere.

Skrevet

Jeg har avtale med legen om å redusere fluanxol, men ikke wellbutrin. Den reduserer jeg på nå på grunn av at jeg skal til en undersøkelse der jeg helst ikke bør bruke noe som påvirker søvnen, og det merker jeg at wellbutrinen gjør. Det er en undersøkelse som betyr en del for meg. Øker på igjen etter undersøkelsen hvis jeg blir dårligere.

Hvordan påvirker wellbutrin søvnen din?

Gjest bølger
Skrevet

Hvordan påvirker wellbutrin søvnen din?

Jeg sover mye lettere. Våkner mer på natten.

Skrevet

Jeg sover mye lettere. Våkner mer på natten.

Jeg står på 300 mg wellbutrin. Er det forresten max dose? Merker ingen søvnforandringer bortsett fra at jeg drømmer livligere, på godt og vondt.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg står på 300 mg wellbutrin. Er det forresten max dose? Merker ingen søvnforandringer bortsett fra at jeg drømmer livligere, på godt og vondt.

NHD skriver at en kan ta opptil 450mg wellbutrin.

Jeg har mange drømmer på nettene. Tror det er pga at jeg sover så lett at jeg husker dem.

Før jeg begynte på wellbutrin sovnet jeg med det samme jeg nådde puten, men nå kan jeg godt ligge å vri meg en halv time til en time før jeg sovner.

Skrevet

NHD skriver at en kan ta opptil 450mg wellbutrin.

Jeg har mange drømmer på nettene. Tror det er pga at jeg sover så lett at jeg husker dem.

Før jeg begynte på wellbutrin sovnet jeg med det samme jeg nådde puten, men nå kan jeg godt ligge å vri meg en halv time til en time før jeg sovner.

Jeg har aldri sovnet lett, ikke nå heller, men jeg merker i tillegg som sagt at drømmene blir livligere. Interessant å utveksle erfaringer.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har aldri sovnet lett, ikke nå heller, men jeg merker i tillegg som sagt at drømmene blir livligere. Interessant å utveksle erfaringer.

Hadde du ikke problemer med søvnen når du begynte med de heller? Jeg sov bare noen timer til å begynne med og var lys våken på dagen, jeg som sliter med unormalt stort søvnbehov, og tretthet på dagen. Etter en stund gikk det seg litt mere til, men da kom også trettheten på dagtid tilbake igjen.

Skrevet

Hadde du ikke problemer med søvnen når du begynte med de heller? Jeg sov bare noen timer til å begynne med og var lys våken på dagen, jeg som sliter med unormalt stort søvnbehov, og tretthet på dagen. Etter en stund gikk det seg litt mere til, men da kom også trettheten på dagtid tilbake igjen.

Sover mye. Men jeg har et alkoholproblem som jeg også mener spiller inn på døgnrytmen. Jeg sover bare ofte for å sove. Flykte vekk fra livet.

Skrevet

Sover mye. Men jeg har et alkoholproblem som jeg også mener spiller inn på døgnrytmen. Jeg sover bare ofte for å sove. Flykte vekk fra livet.

Nå går jeg å legger meg. På tide å drømme! :-)

Gjest bølger
Skrevet

Nå går jeg å legger meg. På tide å drømme! :-)

God natt. Håper du får gode drømmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...