Gå til innhold

Fint skarre værra :0)

Anbefalte innlegg

Om man skal gå med rumpa (PUPPENE!) bar.

Vel, mine damer. Noen som vil kaste seg på trenden med Cruella DeVil sveis og kjole av mormors gamle blondegardiner? :0P

Jeg kan levende se for meg fjeset på ungene her...hehehehe

http://minmote.no/index.php/2012/04/thornton-viste-puppene-pa-r%C3%B8d-l%C3%B8per-%E2%80%93-flere-stjerner-drar-det-for-langt/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378283-fint-skarre-v%C3%A6rra-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke hvorfor de må flashe absolutt alt unntatt selve sprekken. All spenningen blir jo borte! Og pent er det ikke - selv om de fleste menn sikkert er uenige med meg i det. ;o)

Og nei, jeg sier ikke dette fordi jeg er misunnelig og sjalu! Men antagelig begynner jeg å bli gammel og prippen. ;o)

Tja, jeg vet ikke helt hva jeg synes.... På en måte er det litt kult at de tør dette i det puritanske USA ;) Der borte sladdes jo alt som heter pupper, men dekkes puppene av gjennmsiktig stoff, så er det liksom greit?

Jeg synes forøvrig det er leit at de føler de må flashe puppene for å bli lagt merke til, men dette gjelder jo i like stor grad å kle seg sexy og kroppsnært uten å vise puppene også...

Annonse

Åh, dere er bare misunnelige fordi dere har sånne som henger i navlehøyde, og aldri kan ha sånne topper. Skjønner det nok. Typisk kvinner. Alltid misunnelige, alltid ute etter å ta sine medsøstre! ;)

Hah. Jeg har brukt et visst antall tusen på å motvirke the force of gravity (for ikke å si result of pregnancy!) Så muggene mine er snaut søtten år!

Et den du! *sniff*

Hah. Jeg har brukt et visst antall tusen på å motvirke the force of gravity (for ikke å si result of pregnancy!) Så muggene mine er snaut søtten år!

Et den du! *sniff*

Håhå, juksepupper regnes vel ikke! Mine er snaut seksten og the real thing. Hah!

Innrøm at du ønsker deg gjennomsiktig topp, men er redd for at arrene skal synes gjennom. Bare si det som det er, vennen. Misunnelse og atter misunnelse. Det ligger alltid bak når det er kvinner tilstede. Hun har så rett, så rett, hun den engelske journalisten de skrev om her nyss. Hun som var for pen. Bare se, nå hater dere meg KUN fordi jeg har ekte, perfekte pupper og kan ha gjennomsiktige topper. Jeg vet det nok. :D

Annonse

Håhå, juksepupper regnes vel ikke! Mine er snaut seksten og the real thing. Hah!

Innrøm at du ønsker deg gjennomsiktig topp, men er redd for at arrene skal synes gjennom. Bare si det som det er, vennen. Misunnelse og atter misunnelse. Det ligger alltid bak når det er kvinner tilstede. Hun har så rett, så rett, hun den engelske journalisten de skrev om her nyss. Hun som var for pen. Bare se, nå hater dere meg KUN fordi jeg har ekte, perfekte pupper og kan ha gjennomsiktige topper. Jeg vet det nok. :D

Pøh. Jeg har grokjøtt som en Aloe Vera! Arrene mine er usynlige streker som bare synes hvis man er mindre en 20cm fra! *Slenger på innbildt hår*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...