Gå til innhold

Henger dette sammen med min helsetilstand?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Når jeg skal sove tenker at jeg kan lese andre sine tanker, fordi alle hjernene er koblet sammen i nettverk, uten at dette nettverket er tilgjengelig i helt våken tilstand. Bare i mellomtilstander våken/søvn er det tilgjengelig for analyse. I regelrett søvn er det absolutt tilgjengelig, men man skjønner det jo ikke, fordi man ikke er bevisst.

Henger disse tankene sammen med min helsetilstand, eller er det friske tanker?

Jeg vet ikke om det påvirker funksjonsvinået mitt i større grad nå som jeg er medisinert mot psykose.

Jeg kunne sikkert spurt psykiateren min, men han "gidder" aldri svare på spørsmålene mine... han er bare interessert i hva jeg spør om, ikke svarene han eventuelt måtte ha...

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg tror disse tankene henger sammen med din helsetilstand.

Skrevet

Det er ikke friske tanker, du vet egentlig utmerket godt, Smir, at hjernene våre ikke kommuniserer med hverandre om natten når vi sover. Da bearbeider hjernen alt den har opplevd om dagen og den slapper av og lader opp til en ny dag. Den driver ikke og diller med hjernen til naboen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ikke friske tanker, du vet egentlig utmerket godt, Smir, at hjernene våre ikke kommuniserer med hverandre om natten når vi sover. Da bearbeider hjernen alt den har opplevd om dagen og den slapper av og lader opp til en ny dag. Den driver ikke og diller med hjernen til naboen.

Hvordan vet du det da? Fordi du har lært det på skolen.

Før i tiden lærte man også på skolen at jorden var flat...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hvordan vet du det da? Fordi du har lært det på skolen.

Før i tiden lærte man også på skolen at jorden var flat...

Det er du selv som setter spørsmålstegn ved om det er en del av din sykdom eller ikke.

Skrevet

Hei!

Det er en del mennesker som tror det som du tror.

På alternativ messen er det mange mennesker som tror på alt fra kornsirkler til at de kan snakke med engler. Sikkert er det noen der som tror at tankene våre er koblet sammen også.

Mine tanker er ikke koblet sammen med noens, jeg hadde trengt om så er bare en liten overgang og gnist, men jeg klarer ikke ha en anelse med hva andre mennesker tenker uansett hvor hardt jeg prøver.

Det er logisk, men alt i livet er ikke logisk derfor er data å foretrekke og andre mer forståelige ting enn mennesker.

Du er i samme båt som mange om du føler det sånn, min nabo mener noe ligende og selv om jeg ikke er kjent for å vise utrykk i ansiktet så jeg opp i fjor sammen da hun sa noe om at hun var koblet opp mot min sjel?? Hun snakket om en bok der over hekken som vokser så alt for sent.

Jeg tenkte da inni meg, "New age, sprø dame" også luket jeg videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...