Gå til innhold

Skulle vært på konferanse i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Men har det for vondt. Jeg vet at jeg ikke greier å dra dit nå, har erfaring. Skulle brukt kvelden på å forberede meg til reisen i morgen, men har ikke klart det, har bare grått og hatt det vondt i hele kveld.

Den betydde så mye for meg, selv om jeg ikke ville dra dit i utgangspunktet. Jeg hadde bestemt meg for å dra fordi jeg ville klare å overvinne den frykten jeg hadde. Nå er det ikke lenger den frykten som teller, den er borte. Nå klarer jeg det ikke fordi det gjør for vondt.

Jeg kan like godt gi fra meg ansvarsområdet mitt med en gang. Det er dessverre for sent til å sende noen andre som kunne hatt glede av den.

Videoannonse
Annonse
Gjest ambrose
Skrevet

Hvorfor greier du ikke å reise? :/

Fordi jeg ikke greier å være sammen med andre når jeg har det så vondt.

Skrevet

Hvorfor har du det så vondt?

Skrevet

Hva er det som gjør at du har det vondt?

Skrevet

Ok.... men hvorfor har du så vondt da? Vet du årsaken, eller er det bare en følelse du ikke vet hvor kommer fra?

Gjest grevelinglang
Skrevet

Flytt fokus og pakk! Dette klarer du!

Gjest ambrose
Skrevet

Hva er det som gjør at du har det vondt?

Det er egentlig mye det kommer fra. Moren min som er alvorlig syk og ikke viser noen bedring, sønnen min som har begynt å bruke snus (han fortalte meg det selv), jobben min (mye stress og press), nakken min (stiv og vond), dårlig søvnkvalitet i det siste, stadig tretthet i det siste, stadige små migreneanfall i det siste, håpløshetstanker (om fremtiden - dvs om bedring), og ja - sånne ting.

Det toppet seg igjen i kveld, ble lei meg for en kommentar jeg fikk (og er det egentlig så rart man er tynnhudet når det gjelder barna - det kjæreste man har, forresten?), har sovet kun et par timer i natt med påfølgende 9 timer arbeidsdag uten pause (i tillegg til 11 timers arb.dag i går uten pause). Men har hatt det så vondt at jeg ikke har fått sove selv om jeg er og har vært stuptrøtt, og jeg må tidlig opp igjen i morgen (og dermed nok en dårlig dag).

Jeg tror ikke jeg orker noen konferanse heller..

Gjest ambrose
Skrevet

Flytt fokus og pakk! Dette klarer du!

Jeg ser for meg at det blir veldig slitsomt og at jeg ikke får så mye utbytte av det når jeg er så sliten som jeg er. Jeg har mest lyst til å være hjemme og slappe av. Jeg hater sånne ting, der hvor jeg blir bundet til et sted og skal ligge over og være sammen med fremmede mennesker og sted...

Skrevet

Det er egentlig mye det kommer fra. Moren min som er alvorlig syk og ikke viser noen bedring, sønnen min som har begynt å bruke snus (han fortalte meg det selv), jobben min (mye stress og press), nakken min (stiv og vond), dårlig søvnkvalitet i det siste, stadig tretthet i det siste, stadige små migreneanfall i det siste, håpløshetstanker (om fremtiden - dvs om bedring), og ja - sånne ting.

Det toppet seg igjen i kveld, ble lei meg for en kommentar jeg fikk (og er det egentlig så rart man er tynnhudet når det gjelder barna - det kjæreste man har, forresten?), har sovet kun et par timer i natt med påfølgende 9 timer arbeidsdag uten pause (i tillegg til 11 timers arb.dag i går uten pause). Men har hatt det så vondt at jeg ikke har fått sove selv om jeg er og har vært stuptrøtt, og jeg må tidlig opp igjen i morgen (og dermed nok en dårlig dag).

Jeg skjønner at du ikke har det så bra akkurat nå men kanskje er dette akkurat hva du trenger. Kanskje denne konferansen vil være godt for deg og tvinge deg til å fokusere på noe annet og gi deg en pause fra syk mor, barn og alt annet som foregår.

Er det i forbindelse med jobb dette her? I såfall lar du jo din arbeidsgiver i stikken om du sent søndagskveld bestemmer deg for at du ikke orker likevel? Jeg tenker som så at med mindre det er noe akutt som har oppstått og du må til lege (eller det samme innen din familie) så drar man. Ja det er helt garantert pyton å dra dit men selve konferansen kan faktisk bli bra. Du har sett frem til dette, du har overvunnet frykten for i det hele tatt å dra dit. Ikke sett strek nå, forsøk å fullfør og hold ut selv om det er vanskelig.

Skrevet

Jeg ser for meg at det blir veldig slitsomt og at jeg ikke får så mye utbytte av det når jeg er så sliten som jeg er. Jeg har mest lyst til å være hjemme og slappe av. Jeg hater sånne ting, der hvor jeg blir bundet til et sted og skal ligge over og være sammen med fremmede mennesker og sted...

''Jeg har mest lyst til å være hjemme og slappe av.''

Jeg tror du kommer til å se at dette er en usedvanlig dårlig begrunnelse for å ikke oppfylle den avtalen du har inngått.

Skrevet

''Det toppet seg igjen i kveld, ble lei meg for en kommentar jeg fikk (og er det egentlig så rart man er tynnhudet når det gjelder barna - det kjæreste man har, forresten?), har sovet kun et par timer i natt med påfølgende 9 timer arbeidsdag uten pause (i tillegg til 11 timers arb.dag i går uten pause).''

1. Det er dårlig å bruke det at noen ga deg en kommentar du ikke likte som unnskyldning til å trekke deg fra en jobbforpliktelse. Hvis det var en kommentar her på dol, så tenker jeg at du er nødt å holde deg unna dol hvis du ikke tåler å være her.

2. Du har selv et ansvar for en rimelig grensesetting når du er på jobb. Selv om noen kunder blir sure, så er det ingen grunn til å jobbe 1|1 timer i ett uten noe pause.

3. Hvordan går det med gåturer? Får du beveget deg nok?

4. Kom deg opp i morgen tidlig og dra på konferansen. Jeg kan ikke se at du har noen grunn til å la deg være. Du kan like gjerne ha det vanskelig der som hjemme.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg forstår at du er lei deg for det med moren din, men jeg synes du krisemaksimerer når din sønns snusbruk og en uheldig kommentar skal være årsak til ikke å kunne dra på seminar.

Det er veldig mange ungdommer som bruker snus i dag dessverre, men vi kan jo ikke la det gå ut over jobben.

Skrevet

''Jeg har mest lyst til å være hjemme og slappe av.''

Jeg har også sovet dårlig i natt og kunne selvfølgelig heller tenkt meg å være hjemme i dag og bare ta det med ro og ta igjen tapt søvn, men det er ikke sånn yrkeslivet fungerer. Kom deg på konferansen!

Skrevet

Er du syk? Dersom ikke, kom deg av gårde.

Jeg har hatt et helvetes år, med samlivsbrudd, alvorlig sykdom, død etc.. at jeg har hatt muligheter for konferanse og kurs har vert det som har fått meg igjennom. Tenk å få en natt borte, få maten servert og få litt påfyll.

Det har vert mange netter uten søvn, og mange morgener da jeg har lurt på om det er vits i å stå opp. HAdde jeg gitt etter engang, hadde det vert lettere å gi seg andre ganger.

Så kom deg på konferanse, få med deg det du kan. Legg deg tidlig og nyt det faktum at noen andre lager mat til deg. Ta med deg badedrakt i tilfelle det er mulighet for bad/spa.

Verden går bare under om du tillater det!

Skrevet

Er du syk? Dersom ikke, kom deg av gårde.

Jeg har hatt et helvetes år, med samlivsbrudd, alvorlig sykdom, død etc.. at jeg har hatt muligheter for konferanse og kurs har vert det som har fått meg igjennom. Tenk å få en natt borte, få maten servert og få litt påfyll.

Det har vert mange netter uten søvn, og mange morgener da jeg har lurt på om det er vits i å stå opp. HAdde jeg gitt etter engang, hadde det vert lettere å gi seg andre ganger.

Så kom deg på konferanse, få med deg det du kan. Legg deg tidlig og nyt det faktum at noen andre lager mat til deg. Ta med deg badedrakt i tilfelle det er mulighet for bad/spa.

Verden går bare under om du tillater det!

''Verden går bare under om du tillater det!''

Denne formuleringen synes jeg var genial :-)

Gjest Fresi Fantastika
Skrevet

Ingenting av dette blir noe bedre av at du ikke drar på konferanse. Nå er det vel kanskje for sent, men jeg skjønner ikke hvordan det å ikke dra skulle innvirke på noe som helst av disse tingene. Antageligvis gjør det at du ikke drar deg bare dårligere til mote.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...