Gå til innhold

Valpefettet skal bort

Anbefalte innlegg

Gjest Gollin
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 17 som gjerne vil bli kvitt litt kroppsfett. Jeg føler selv at jeg har prøvd en del av trening og har kuttet ut kjeks, kaker, kakao osv på fritiden. Etter at jeg kuttet ut søtsakene gikk jeg ned nesten 2 kg på kort tid, men gikk senere opp igjen like mye. Jeg føler at ingenting funker, og lurer derfor på om proteintilskudd kunne hjulpet meg. Jeg er vanligvis veldig skepisk til slike produkter, men noen venner av meg sier det vil hjelpe så lenge jeg trener nok slik at proteinet ikke lagres som fett i kroppen. Slankekurer er ikkenoe for meg, fordi jeg er ikke overvektig og ønsker heller ikke noen slankekur. Litt informasjon om kosthold og trening: Jeg spiser variert, men kanskje litt lite kjøtt og litt mye brød. Trener vanligvis 3 ganger eller mer ganger i uka, ofte med mye trykk slik at jeg blir ordentlig sliten. Jeg begynner å miste motivasjonen fordi dette ikke går fremover uansett hva jeg gjør, så jeg håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest virrvarr
Skrevet

Min erfaring: trening er ikke nok til å gå ned i vekt. Det er vel matinntaket som teller ca 80 %. Og trening 20% har jeg hørt.

Noe som kan hjelpe deg er at du fører en blogg over alt du spiser og drikker og minsker kcal - inntaket gradvis.

Du må spise mindre, men du kan spise helt vanlig mat og kutte sukker og fett gradvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...