Gjest Søkerhjelp Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Jeg ønsker å bytte til en fastlege som har spesialisering innenfor psykriatri. Jeg bor i Oslo, hvordan går jeg frem for å finne dette? 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Du finner ingen fastlege med spesialisering innen psykiatri. De aller fleste om ikke alle fastleger er almenleger. Skal du ha kontakt med en psykiater, må din fast/almenlege henvise deg til en psykiater. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 En lege som har spesislisert seg i psykiatri er psykiater, som serenity777 sier. Hvis du mener etter/videreutdanning innenfor psykiatri så er det mange som gjør dette; en nær slektning av meg har det, men hun driver i Østfold. Hvordan du skal finne ut hvem det gjelder i Oslo, vet jeg ikke. Masseproduser og send et brev, kanskje? 0 Siter
frosken Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Kjell-Olav Boren Svendsen sies å ha mye kunnskap om psykiatri (og noe videreutdannelse). Han jobber på Frogner legesenter, ser ikke ut til for tiden å ha ledig plass, men om du følger med på fastlegelisten noen måneder, så vil det ofte bli mulig å komme til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.