Gå til innhold

Bytte av fastlege

Anbefalte innlegg

Gjest Søkerhjelp
Skrevet

Jeg ønsker å bytte til en fastlege som har spesialisering innenfor psykriatri. Jeg bor i Oslo, hvordan går jeg frem for å finne dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner ingen fastlege med spesialisering innen psykiatri. De aller fleste om ikke alle fastleger er almenleger. Skal du ha kontakt med en psykiater, må din fast/almenlege henvise deg til en psykiater.

Skrevet

En lege som har spesislisert seg i psykiatri er psykiater, som serenity777 sier. Hvis du mener etter/videreutdanning innenfor psykiatri så er det mange som gjør dette; en nær slektning av meg har det, men hun driver i Østfold. Hvordan du skal finne ut hvem det gjelder i Oslo, vet jeg ikke. Masseproduser og send et brev, kanskje?

Skrevet

Kjell-Olav Boren Svendsen sies å ha mye kunnskap om psykiatri (og noe videreutdannelse). Han jobber på Frogner legesenter, ser ikke ut til for tiden å ha ledig plass, men om du følger med på fastlegelisten noen måneder, så vil det ofte bli mulig å komme til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...