Gjest 18 årig jente Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Jeg har vært plaget med urinveisinfeksjon det siste året, men for to mnd siden når jeg urinveisinfeksjon igjen, gikk jeg ikke til lege. Den gikk over iløpet av en uke, men jeg har fremdeles svie når jeg tisser. Svien er ikke like kratig som ellers når jeg har urinveisinfeksjon. Det er kun svie når jeg tisser, ellers er det ingenting. Er det urinveisinfeksjon? Har hatt svien i to måneder. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Det skal ikke svi når du tisser. Derfor må du få tatt en urinprøve. Den som er disponert for uvi bør huske følgende: Drikk nok. Tiss når du er tissetrengt - ikke hold deg. Ta deg tid til å tømme blæra helt når du tisser. Tørk deg forfra og bakover. Tiss alltid etter samleie. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Veldig viktige råd NHD gir deg her. I tillegg er det viktig at du ALDRI fryser på beina eller på rompa. Ikke sitt rett på bakken, i alle fall ikke rett på en stein eller betong. Jeg var ekstremt plaget av urinveisinfeksjon fra jeg var 20 til jeg var ca 30. For meg var cluet det å holde seg varm, pluss at jeg alltid tisset rett etter samleie, aldri vente lenger enn 5-10 minutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.