Gjest Voria Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Får du lov til å gjøre ting på egenhånd, eller er ektefellen etter deg hele tiden? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 ''Får du lov til å gjøre ting på egenhånd, eller er ektefellen etter deg hele tiden?'' Jeg har vært gift, er i et særboforhold nå, og ingen av mine forhold har handlet om hva den ene parten har lov til eller ikke. Da snakker jeg ikke om å gå på byen for å sjekke andre, være utro og slike ting som en partner godt kan reagere på! Men om dagligdagse ting som å ta en tur på byen med venninner, ha fritidsaktiviteter, trene og slike ting. Hadde jeg vært nødt til å spørre om lov til å drive med slikt så hadde ikke forholdet vært liv laga rett og slett. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Det er neppe vanlig at ektefeller er etter hverandre hele tiden. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Jeg gjør hva jeg vil, så lenge det sømmer seg for en gift kvinne. Det samme gjelder for min mann. Vi spør ikke og graver unødig og følger heller ikke hverandre. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Jeg gjør hva jeg vil, så lenge det sømmer seg for en gift kvinne. Det samme gjelder for min mann. Vi spør ikke og graver unødig og følger heller ikke hverandre. Innimellom er det deilig å kunne være usømmelig;-) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Innimellom er det deilig å kunne være usømmelig;-) ''Innimellom er det deilig å kunne være usømmelig;-)'' Det har du helt rett i, men jeg synes ikke jeg kunne skrive det her :-) 0 Siter
Tonette Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Ja, selvfølgelig får jeg gjøre ting på egenhånd, hvis ikke kunne jeg ikke ha fungert i forholdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.