Gå til innhold

Tillegg til "sliter sosialt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil legge til at vi var i 40 årslag til en barnsomsvenninne av min samboer, og da jeg var ute en tur på verandaen og kom inn igjen satt hun skrevs på fanget han og strøk på han og holdt rundt han. Jeg ble helt paff og veldig lei meg. Spesielt da min samboer ikke gjort noe motstand, men bare satt der. Jeg klarte ikke å si noe.

Jeg tok det opp med ham etterpå, men han bare fnyset det bort og sa at de var da bare venner. Følte meg ikke forstått. Hun skal også i det bryllypet vi skal i. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Overreagerer jeg? Jeg aner ikke hva jeg burde ha gjort i den situasjonen? Ville andre ha sagt ifra til henne?? Jeg følte meg så nedverdiget. Jeg tror ikke hun hadde gjort det med en annens kjæreste. Kanskje det har noe med meg å gjøre, at jeg virker svak ?? Burde jeg sagt ifra til henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, samboeren din burde sagt fra til henne. At han ikke gjorde det kan komme av at han 1) synes det var hyggelig og ikke tenkte over situasjonen 2) likte oppmerksomheten selv om han visste at det ville være ubehagelig for deg 3) ble så satt ut og flat i trynet at han bare ble sittende som en sau og breke.

Jeg synes du kan si til han hva du opplevde, og spørre om han synes det er greit at du sitter der med masse vonde følelser. Og om han ville likt den type oppførsel fra deg ovenfor andre menn.

Om han setter bakbeinet til, så ville jeg latt være å si noe mer. Men heller registrert hva han faktisk GJORDE neste gang.

Det hele er KUN hans ansvar. Du kan ikke løpe rundt og skjerme han fra andre kvinner.. det blir for dumt. Hun kan ikke gjøre slikt uten at han LAR henne nemlig. Min mann ville flyttet dama over på en stol uten å si et ord. (Han har gjort det før, dama ble fryktelig flau så jeg synes synd i henne...)

Skrevet

Nei, samboeren din burde sagt fra til henne. At han ikke gjorde det kan komme av at han 1) synes det var hyggelig og ikke tenkte over situasjonen 2) likte oppmerksomheten selv om han visste at det ville være ubehagelig for deg 3) ble så satt ut og flat i trynet at han bare ble sittende som en sau og breke.

Jeg synes du kan si til han hva du opplevde, og spørre om han synes det er greit at du sitter der med masse vonde følelser. Og om han ville likt den type oppførsel fra deg ovenfor andre menn.

Om han setter bakbeinet til, så ville jeg latt være å si noe mer. Men heller registrert hva han faktisk GJORDE neste gang.

Det hele er KUN hans ansvar. Du kan ikke løpe rundt og skjerme han fra andre kvinner.. det blir for dumt. Hun kan ikke gjøre slikt uten at han LAR henne nemlig. Min mann ville flyttet dama over på en stol uten å si et ord. (Han har gjort det før, dama ble fryktelig flau så jeg synes synd i henne...)

Takk for dine kloke svar! Spesielt det med "potteeplante". Det er jo ikke så farlig å være litt stille. Jeg føler ofte at jeg må prate så mye hele tiden.

Jeg tror han ble litt satt ut og ikke turte å i ifra til henne. Det har vært veldig nære venner før. Han sier han ser på henne som en søster. Men hun er så pen så jeg ble vel litt sjalu. Og så er hun også veldig hyggelig og flink til å prate osv. Derfor ble jeg ekstra sjalu.

Det dumme var at han prøvde å legge hånden rundt meg mens hun satt på fanget, det ble bare dumt og jeg trakk meg unna. Han turte tydeligvis ikke å si ifra til henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...