Gjest Ladytron Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Hei, Etter mye fram og tilbake er det nå slutt for godt mellom meg og kjæresten. Føler meg ikke bra i det hele tatt. Jeg har ikke noen problemer med å se at jeg kommer til å få det bedre på sikt, og det blir nok enklere å komme ut av depresjonen nå, men føler likevel det er sårt at det ikke var ment å vare. Drømte om at vi skulle gifte oss og stifte familie. I starten var jeg sikker på at jeg hadde funnet "den rette". Nå må jeg begynne på nytt, bygge meg opp igjen mentalt, og risikere å bli såret gjennom kjærligheten enda en gang. Føles bare vanskelig... Blitt mye tårer i det siste. Er beskjeden rundt nye mennesker og kvier meg til å gå i gang med å utvide omgangskretsen igjen. Tenker jeg må spise sundt (ikke overspise), være i aktivitet, kontakte venner, være forsiktig med alkohol, tenke positivt og se framover. Ha så lite kontakt med han som overhodet mulig. Snakket med psykologen i dag, men føler meg likevel ganske alene med disse følelsene... Klarer ikke å ta det opp med venner og familie enda. Godt å skrive ned noen tanker her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.