Gå til innhold

Vekker Breivik frykt hos deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest patetiskedustemannen

Nei, ikke etter at jeg fikk greie på hvordan han tenker. Kjenner godt til slike fra før, og vet dermed hva jeg har å forholde meg til.

Skulle bare ønske han kunne skjønne hvor patetisk han er. Han sitter der helt tydelig med et slags mindreverdighetskompleks som han prøver å veie opp for gjennom å leke kriger. Han har sikkert ikke fullført førstegangstjenesten en gang, men spiller et spill i sitt eget hode med storhet og makt... Tok et år fri for å spille World of Warcraft liksom, og behandler seg selv som en slags kynisk kriger eller robot, HVOR PATETISK går det an å bli? Det er så taperaktig at jeg har ikke ord. Bleikfeit og stygg er han også. Æsj. Håper alle potensielle patetiske terrorister fatter hvor patetiske det der er og heller oppsøker HJELP.

Gjest Psyk av alt

Nei, ikke etter at jeg fikk greie på hvordan han tenker. Kjenner godt til slike fra før, og vet dermed hva jeg har å forholde meg til.

Skulle bare ønske han kunne skjønne hvor patetisk han er. Han sitter der helt tydelig med et slags mindreverdighetskompleks som han prøver å veie opp for gjennom å leke kriger. Han har sikkert ikke fullført førstegangstjenesten en gang, men spiller et spill i sitt eget hode med storhet og makt... Tok et år fri for å spille World of Warcraft liksom, og behandler seg selv som en slags kynisk kriger eller robot, HVOR PATETISK går det an å bli? Det er så taperaktig at jeg har ikke ord. Bleikfeit og stygg er han også. Æsj. Håper alle potensielle patetiske terrorister fatter hvor patetiske det der er og heller oppsøker HJELP.

Jeg bare lurer på hva du mener med at du kjenner til slike som ABB fra før? Kjenner du noen (fler) som er som ham?

Breivik er kun farlig, fordi ham kan agere som leder for de som er enig med ham.

Det som derimot er farlig er høyreekstreme grupper som Norwegian Defence League og English Defence League (og alle tilhengerne) som mener det han skriver er "Sannheten".

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...