Gjest Xtruam Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Hadde han en Uzi så ja, men nå nei. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Jeg synes det er skremmende at det finnes slike folk som han som synes det han har gjort er riktig. Det virker ikke usannsynlig at noe sånt kan skje igjen. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, ikke slik han fremstår i rettsalen. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei. Men så er jeg ikke AUF'er og på Utøya og det er ikke 22. juli 2011 heller. 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei. Handlingene han har utført derimot. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Det er skremmende at det finnes slike mennesker. Men det vekker ikke frykt å se han nå. 0 Siter
Gjest patetiskedustemannen Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, ikke etter at jeg fikk greie på hvordan han tenker. Kjenner godt til slike fra før, og vet dermed hva jeg har å forholde meg til. Skulle bare ønske han kunne skjønne hvor patetisk han er. Han sitter der helt tydelig med et slags mindreverdighetskompleks som han prøver å veie opp for gjennom å leke kriger. Han har sikkert ikke fullført førstegangstjenesten en gang, men spiller et spill i sitt eget hode med storhet og makt... Tok et år fri for å spille World of Warcraft liksom, og behandler seg selv som en slags kynisk kriger eller robot, HVOR PATETISK går det an å bli? Det er så taperaktig at jeg har ikke ord. Bleikfeit og stygg er han også. Æsj. Håper alle potensielle patetiske terrorister fatter hvor patetiske det der er og heller oppsøker HJELP. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, ikke etter at jeg fikk greie på hvordan han tenker. Kjenner godt til slike fra før, og vet dermed hva jeg har å forholde meg til. Skulle bare ønske han kunne skjønne hvor patetisk han er. Han sitter der helt tydelig med et slags mindreverdighetskompleks som han prøver å veie opp for gjennom å leke kriger. Han har sikkert ikke fullført førstegangstjenesten en gang, men spiller et spill i sitt eget hode med storhet og makt... Tok et år fri for å spille World of Warcraft liksom, og behandler seg selv som en slags kynisk kriger eller robot, HVOR PATETISK går det an å bli? Det er så taperaktig at jeg har ikke ord. Bleikfeit og stygg er han også. Æsj. Håper alle potensielle patetiske terrorister fatter hvor patetiske det der er og heller oppsøker HJELP. Jeg bare lurer på hva du mener med at du kjenner til slike som ABB fra før? Kjenner du noen (fler) som er som ham? 0 Siter
Gondor Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei han vekker ikke frykt, men avsky. Samtidig lurer jeg på hva i all verden det er som skjer i hodet hans! Han er et farlig menneske og bør ikke slippes ut. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Ikke så lenge han er fengslet. Syns mer synd på han på en eller annen måte. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei.Klarer ikke å synes synd på en psykopat. 0 Siter
Sør Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Breivik er kun farlig, fordi ham kan agere som leder for de som er enig med ham. Det som derimot er farlig er høyreekstreme grupper som Norwegian Defence League og English Defence League (og alle tilhengerne) som mener det han skriver er "Sannheten". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bupti Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei vattnisser har ingen skremmende effekt på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.