Gondor Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Hva skal dere gjøre? Jeg skal treffe en kamerat som skal spille blues for meg. Vi tenner ikke på hverandre ellers hadde vi vært det perfekte par. Jeg skal digge musikken og danse til den. Gleder meg! Han er 20 år eldre enn meg men er et av de mest ungdommelige menneskene jeg kan tenke meg! Det finnes mange tredveåringer som er satt og gamle. Alder betyr ingenting! 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Skal se på voice og drikke pepsi max, slappe av med familien 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Være sammen med kjæresten, småskravle, se litt på tv, kanskje se en film, sulle på nettet og bare ha det kos. ) 0 Siter
tonie Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Jeg skal jobbe litt, tror jeg, men først skal jeg ha et par timers kvalitetstid med sønnen. Han er småsyk og har vært hjemme fra skolen i dag. Nå er han i slappe-og kosemodus. Kos deg med dansinga og kameraten:) Jeg er veldig glad for at jeg slipper å danse. Det er noe av det jeg liker dårligst å gjøre. Jeg får for meg at jeg ser ut som en paringvillig påfugl når jeg holder på, og så går alt i stå, haha! 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Se på VIF kampen i pleddet mitt og eta penicillin,boff. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Se på VIF kampen i pleddet mitt og eta penicillin,boff. Sitte i pleddet i hvertfall,det er ikke antenne på pleddet mitt så jeg får ikke, sett kampen direkte fra det hehe. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Være sammen med kjæresten, småskravle, se litt på tv, kanskje se en film, sulle på nettet og bare ha det kos. ) Ditto:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.