margerita1365380476 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hva har skjedd? tidligere var det mange nye innlegg hver eneste dag, nå er det mange dager mellom hvert innlegg. Har de som vanligvis skriver her inne fått større barn?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har inntrykk av at det ble stillere når rettssaken startet..mulig jeg tar feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Noe av forklaringer er kanskje at vi har fått større barn, men innleggene på tenåringsforumet har jo heller økt - kanskje vi er tryggere på oss selv som foreldre når vi ikke lenger har små barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 De/vi som hadde små barn har nå store barn, og så har det ikke blitt "fyllt på" med gravide og småbarnsforeldre her inne. Det er så mange flere steder å velge i nå enn det var i vikingetiden, da mine børn var små. ;.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.