Gjest sånn ca Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 gensre, bukser og boksershortser trenger en gutt på 15 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Spør du 15-åringen eller mora? Min 13-åring hadde sikkert sagt at 2-3 stykker av hver er nok, det er jo bare å vaske. Spør du en jente får du nesten garantert et helt annet svar. ) Som mor sier jeg at av boksere er det greit med minst 10 stk gjerne noen flere, av gensere og bukser minst 4-5, kanskje noen flere gensere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 1 penbukse 4-5 treningsbukser 3 jeans/chinos 5 gensere, noen polo's, et par skjorter m kort/lang arm. Treningsjakker + t-shirts i tillegg. Minst 10 boxere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Som husholdningens klesvasker har jeg alltid forsøkt å ha såpass mye klær til ungene at det ikke blir krise om jeg ikke får vasket før det har gått en uke. Dvs. vanligvis vasker jeg oftere, men i nødsfall, f.eks. fordi jeg er bortreist noen dager, vil jeg det skal holde en uke. Husets tenåringsgutt skifter trøye, evt. longs, sokker og boxer hver dag. Så da blir minimum deretter - 7-8 boxere, trøyer og sokkepar, noen færre bukser og gensere. Men det siste blir jo pr. sesong - han bruker en annen type bukse om vinteren enn når det er varmt. Han har flere gensere enn absolutt minimum, han bruker ikke de aller varmeste nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Min gutt på 13 har vel omtrent følgende: *3 dongeribukser *1-2 andre langbukser *4-5 gensere/hettejakker *4 treningsbukser *4 treningsdrakter/-trøyer *15 boksere *ca 15 par sokker, fordelt mellom vanlig bomull, ull og fotballsokker *3 ulltrøyer *3 ullstillongser *4-5 kortbukser/shorts *et uvisst antall t-skjorter. Tror nok han bruker kun 7- 8 av de han har. Som laban sier, så er det greit at skittentøyet kan bli liggende en stund uten at en MÅ vaske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.