Gjest vesken som passer til alt Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har ikke så god råd, men har lyst på en enkel, men fin veske, som er romslig, men ikke for diger heller, behagelig å ha over skulderen, og passe til både hverdag og fest. Helst svart, så den passer til "alt". Noen som vet noen sider som selger slike, gjerne link til produktet? Maks kr 600 tenker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva med å ha flere vesker? Motekjedene har jo masse flotte vesker til en grei pris. Så kan du variere etter hva du skal bruke den til? Hverdagsveska bør jo være litt solid og ha plass til alt småtterier man putter oppi og har med både hit og dit. Og den bør gjerne ha plass til litt ekstra. For min del bør den kunne tørkes av og ikke være av lys farge. Jeg for min del elsker vesker med detaljer og pynt. Men slike vesker holder ikke i evighet før slikt ramler av eller taper sin glans. Men da kjøper jeg bare en ny. Noen liker enkle, men dyre skinnvesker og det er selvsagt en annen kvalitet. Og de blir gjerne penere dess lengre de blir brukt. Men det blir for kjedelig for meg da. Jeg synes det er stilig når veske og sko matcher, feks knallrøde pumps og tilsvarende veske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Masse kule vesker på Hennes og Mauritz. http://www.hm.com/no/subdepartment/LADIES?Nr=4294966571#Nr=4294926134 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 ''Jeg har ikke så god råd, men har lyst på en enkel, men fin veske, som er romslig, men ikke for diger heller, behagelig å ha over skulderen, og passe til både hverdag og fest'' Min erfaring er at denne vesken finnes ikke, i hvertfall har jeg sett etter den i mange år! Har derfor mange vesker, og hverdagsveskene er naturlig nok noe større og mer robuste enn "festveskene" (som jeg egentlig ikke har noe særlig av). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.