Gå til innhold

Peppes-bursdag og kresen gjest

Gjest 10års

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Jeg hadde kjørt Peppesbursdag med pizza. Så hadde jeg fått bursdagsbarnet til å spørre om de skulle ta med noe til gjesten, eller sendt en sms til moren.

Så hadde jeg tatt med det pølsebrødet som du vet at gjesten spiser. Eller satset på at jeg fikk ett hamburgerbrød eller en baguettskive.

Jeg er blitt litt lat, jeg diller ikke så mye lengre. Nå vet jeg at den og den spiser kun pølsebrød. den drikker kun vann, så får de det. Så spiser de andre det som de vil. Har jeg ikke det ønsker så er det ikke noe å gjøre med, men kan legge meg det på minnet til neste gang. (av vanlige ting altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Mandolaika

5

• tonie

4

• Axcia

4

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127

Takk for svar. Var det svaret jeg håpet på... Men jeg kan altså la være å sitte med dårlig samvittighet for at en unge sitter og er sulten gjennom bursdagen? Hun drikker ikke brus heller, så hun får få et glass vann eller en juiceboks da.... :-/

Tja, hun har ingen glede av maten i seg selv - så det er jo ikke noe tap, og de fleste unger klarer en time eller tre uten mat så man må anta at foreldrene gir henne mat hjemme før hun drar i en forhåndsannonsert pizzabursdag.

Det er ingenting å ha dårlig samvittighet for her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...