Gjest GA Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Var på sykehuset og tok blodprøve på datteren (10 år) i dag. Hun har tidligere hatt en traumatiske opplevelse der blodet sprutet utover han som stakk da han bomma på en åre, og det har flere ganger endt med at jeg og en pleier har blåholdt henne mens en stakk. Flere episoder med fullstendig hysterisk unge ihvertfall. Så har vi hatt et par anledninger der hun har ment å få det til men ikke greid å holde seg rolig selv om hun har prøvd "Jeg ville egentlig holde ut armen, men fikk ikke til" sa hun sjøl sist vi tok blodprøve. -men i dag var hun kjempeflink! På med emla-plaster, jeg ba om "sommerfugl"-kanyle (heter det det?) og hun sa hun ikke ville ha tape på etterpå. Ungen holdt fram armen - riktignok med tårer i øyekroken, og lot dem tappe noe sånt som 10 glass blod. Jeg trengte ikke holde henne fast i det hele tatt! Da vi kom ut i gangen igjen DA begynte hun å grine. Snakker om eksponeringsterapi....puh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Wow! Flink unge! Hun fikk vel en belønning etterpå? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Wow! Flink unge! Hun fikk vel en belønning etterpå? ) jepp. Både ros og belønning. Hun var nok ganske fornøyd med seg sjøl også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Så flink! Men, er det ikke typisk, da. Jeg har aldri hatt en trøblete blodprøvetagning, heller ingen av ungene mine. Og så skal hun lille jenta di - som sikkert skal ta prøver i ny og ne nå for tiden - være så uheldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Så modig jente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Modig jentunge:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Sterkt kjempa! Modig jente. :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Sterkt kjempa! Modig jente. :-) mvh takk for det. Hun må jo gjennom dette stadig vekk så det er jo mye bedre at hun klarer å gjennomføre uten å hause seg så opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Så modig! ) Jenta di er tøff og du har jo gjort det rett siden hun nå gjennomfører. Butterfly kan du bare be om, jeg gjør det selv jeg når jeg kjenner at jeg ikke orker sånn annen stikking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.