Gå til innhold

Hotell med gratis wifi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å? Trodde sånt var standard jeg,....hotell, flyplass, internettcafe, etc....

''Å? Trodde sånt var standard jeg,....hotell, flyplass, internettcafe, etc....''

Standard? Hvis de har et sikret trådløst nett, så må du jo vite navnet på det og evt. logge deg på med bruker/passord. :)

Annonse

Gjest Elextra

Først må du passe på at du har åpnet for WiFi i innstillinger. Så åpner du browser. Da vil antakelig telefon/pc søke etter nett, og du får opp en meny over tilgjengelige nett. Velg "gjestenett" e.l., da kommer du enten rett på nett eller du får opp en nettside med instruksjoner for pålogging.

På hotellene jeg har bodd de siste årene har det gjerne vært gratis åpen wifi rundt lobbyen, mens en må betale på rommet.

Mrs. Wallace

I 2012 har de alle hoteller gratis internett for de som bor der,. Vanligvis logger du inn med romnummer og etternavn.

Om du ikke er boende, men kun på møte/kurs, velger du vanligvis konferanse og får oppgitt et passord som du skriver inn.

''I 2012 har de alle hoteller gratis internett for de som bor der,. Vanligvis logger du inn med romnummer og etternavn.''

I Norge har så godt som alle hoteller gratis nett-tilgang, men i mange andre land er det noe helt annet. Så pass litt på generaliseringene. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...