Gjest teskje Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Hvordan logger jeg meg egentlig på hotellets wifi? Steg-for-steg 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Finnes ingen standard for det. Tror du må ta deg bryet med å lese i informasjonsmappa på rommet gitt... 0 Siter
Gjest teskje Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Finnes ingen standard for det. Tror du må ta deg bryet med å lese i informasjonsmappa på rommet gitt... Å? Trodde sånt var standard jeg,....hotell, flyplass, internettcafe, etc.... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Å? Trodde sånt var standard jeg,....hotell, flyplass, internettcafe, etc.... ''Å? Trodde sånt var standard jeg,....hotell, flyplass, internettcafe, etc....'' Standard? Hvis de har et sikret trådløst nett, så må du jo vite navnet på det og evt. logge deg på med bruker/passord. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Det enkleste er å kontakte resepsjonen, så kan de hjelpe deg! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Å? Trodde sånt var standard jeg,....hotell, flyplass, internettcafe, etc.... Åpne nettleseren din. Da får du kanskje en påloggingsside. Mulig du har fått en kode tildelt. Ellers ringer du ned til resepsjonen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Først må du passe på at du har åpnet for WiFi i innstillinger. Så åpner du browser. Da vil antakelig telefon/pc søke etter nett, og du får opp en meny over tilgjengelige nett. Velg "gjestenett" e.l., da kommer du enten rett på nett eller du får opp en nettside med instruksjoner for pålogging. På hotellene jeg har bodd de siste årene har det gjerne vært gratis åpen wifi rundt lobbyen, mens en må betale på rommet. 0 Siter
Icora Panter Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 Nordic choice Hotels har fri internett. Som da gjelder hotellene Clarion, Clarion Collection, Quality og Comfort hotels. Spør resepsjonen og du er straks på nett 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 I 2012 har de alle hoteller gratis internett for de som bor der,. Vanligvis logger du inn med romnummer og etternavn. Om du ikke er boende, men kun på møte/kurs, velger du vanligvis konferanse og får oppgitt et passord som du skriver inn. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. april 2012 Skrevet 28. april 2012 I 2012 har de alle hoteller gratis internett for de som bor der,. Vanligvis logger du inn med romnummer og etternavn. Om du ikke er boende, men kun på møte/kurs, velger du vanligvis konferanse og får oppgitt et passord som du skriver inn. ''I 2012 har de alle hoteller gratis internett for de som bor der,. Vanligvis logger du inn med romnummer og etternavn.'' I Norge har så godt som alle hoteller gratis nett-tilgang, men i mange andre land er det noe helt annet. Så pass litt på generaliseringene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.