trollemor;o) Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dette er i utgangspunktet et fint program, men den norske oversettelsen er en katasrofe!!! Det er jo mye musikk og rytmer, men de norske stemmene er sjelden i takt.. "klapp i takt med musikken" sier de også synger de "klapp, klapp klapp" helt fullstendig urytmisk i forhold til musikken. Noe så utrolig irriterende!!! Jaja, finnes vel større katastrofer, men... :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sier du det...? Umusikalsk er vel bare fornavnet her i huset.. Vi klapper ivei.. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Sier du det...? Umusikalsk er vel bare fornavnet her i huset.. Vi klapper ivei.. ;0) :-D Det er bra, klapp, syng og vær glad!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vi holdt på å bli sprø av en animasjonsserie som heter Ra Ra Den bråkete løven eller noe sånt. Der skulle det marsjeres i takt mens de messet "en ra-ra takt en ra-ra takt alt går bedre med en ra-ra takt" -og det var fullstendig i utakt! Både jeg og ungene vrei oss i smerte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Vi holdt på å bli sprø av en animasjonsserie som heter Ra Ra Den bråkete løven eller noe sånt. Der skulle det marsjeres i takt mens de messet "en ra-ra takt en ra-ra takt alt går bedre med en ra-ra takt" -og det var fullstendig i utakt! Både jeg og ungene vrei oss i smerte! Grusomt! Ellers hadde minstejenta en periode i fjor hvor disse figurene fra drømmehagen var veldig populære. Ho likte å se på de på lekebutikken.Den norske stemma til Hinkelpinkel var HELT forferdelig!!!! Det hørtes ut som om de ikke hadde hørt på musikken når de sang den norske teksten. Skjønner ikke at slikt går an jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.