Gå til innhold

Små Einstein....ARG!

trollemor;o)

Anbefalte innlegg

trollemor;o)

Dette er i utgangspunktet et fint program, men den norske oversettelsen er en katasrofe!!!

Det er jo mye musikk og rytmer, men de norske stemmene er sjelden i takt.. "klapp i takt med musikken" sier de også synger de "klapp, klapp klapp" helt fullstendig urytmisk i forhold til musikken.

Noe så utrolig irriterende!!!

Jaja, finnes vel større katastrofer, men... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trollemor;o)

Sier du det...? Umusikalsk er vel bare fornavnet her i huset.. Vi klapper ivei.. ;0)

:-D Det er bra, klapp, syng og vær glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holdt på å bli sprø av en animasjonsserie som heter Ra Ra Den bråkete løven eller noe sånt. Der skulle det marsjeres i takt mens de messet "en ra-ra takt en ra-ra takt alt går bedre med en ra-ra takt"

-og det var fullstendig i utakt! Både jeg og ungene vrei oss i smerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Vi holdt på å bli sprø av en animasjonsserie som heter Ra Ra Den bråkete løven eller noe sånt. Der skulle det marsjeres i takt mens de messet "en ra-ra takt en ra-ra takt alt går bedre med en ra-ra takt"

-og det var fullstendig i utakt! Både jeg og ungene vrei oss i smerte!

Grusomt! Ellers hadde minstejenta en periode i fjor hvor disse figurene fra drømmehagen var veldig populære. Ho likte å se på de på lekebutikken.Den norske stemma til Hinkelpinkel var HELT forferdelig!!!! Det hørtes ut som om de ikke hadde hørt på musikken når de sang den norske teksten. Skjønner ikke at slikt går an jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...