H@yley Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har kjøpt en sjokoladefontene til neste helgs konfirmasjon, og i den anledning trenger jeg noen tips. - Hva slags sjokolade egner seg best - mørk eller lys? (Gjerne hvilket merke.) - Hva slags snacks/frukt egner seg best? - Hvor mye sjokolade trenger jeg til 34 personer - hvorav 11 stk er barn? - Tips for rengjøring av maskinen - ser for meg at dette kan bli litt klinete? Andre nyttige tips tas i mot med takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har ingen tips annet enn: kjør en testrunde før selve dagen... Mener å huske at det ikke nødvendigvis funker med all slags sjokolade osv... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du må kjøpe egen sjokolade for fontene, andre sjokolader blir enten for tykke eller for rennende som oftest. Du kan forsøke med melkesjokolade, men jeg mener å huske at du må blande i noe olje og noe greier.... Vi har bestilt til 80cm høy fontene til 60 mennesker, og får da med ti kilo sjokolade. Jeg har bedt om fem ekstra kg i tilfelle det ikke er nok. Min erfaring er at det som fungerer best er marshmallows, jordbær, pære, banan, marsipan, og tørket frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.