jubalong70 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Da driver min 7.klassing og gjør seg klar for "bli-kjent-fest" for alle 7.klassingene som skal starte på samme ungdomsskole til høsten. Et flott tiltak, og hun gleder seg stort. Det blir masse dans og kikking på gutter, samt forming av nye vennskap som forhåpentligvis gjør det litt mindre skummelt å skulle møte opp på ungdomsskolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det hørtes ut som et bra tiltak :-) Kommer elevene fra flere barneskoler? Om et drøyt år er det min "lille" jente som skal begynne på ungdomsskolen :-O 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Det hørtes ut som et bra tiltak :-) Kommer elevene fra flere barneskoler? Om et drøyt år er det min "lille" jente som skal begynne på ungdomsskolen :-O Ja, det er 3 barneskoler som samles på denne ungdomsskolen. To av skolene har 2 7. klasser, mens den siste har 1. Kjempespennende! Kanskje enda mer spennende for mor, som skal få en datter på ungdomsskolen om noen korte måneder... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kjempefint tiltak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.