Gå til innhold

Bli kjent.

jubalong70

Anbefalte innlegg

jubalong70

Da driver min 7.klassing og gjør seg klar for "bli-kjent-fest" for alle 7.klassingene som skal starte på samme ungdomsskole til høsten.

Et flott tiltak, og hun gleder seg stort.

Det blir masse dans og kikking på gutter, samt forming av nye vennskap som forhåpentligvis gjør det litt mindre skummelt å skulle møte opp på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som et bra tiltak :-) Kommer elevene fra flere barneskoler? Om et drøyt år er det min "lille" jente som skal begynne på ungdomsskolen :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Det hørtes ut som et bra tiltak :-) Kommer elevene fra flere barneskoler? Om et drøyt år er det min "lille" jente som skal begynne på ungdomsskolen :-O

Ja, det er 3 barneskoler som samles på denne ungdomsskolen. To av skolene har 2 7. klasser, mens den siste har 1.

Kjempespennende! Kanskje enda mer spennende for mor, som skal få en datter på ungdomsskolen om noen korte måneder... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...