to-barns-mamman Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 I litt over en uke har jeg nå vært mor til en tenåringsjente, og jeg har nok lenge kjent litt på hvordan det kan bli ;-) Og siden jeg er her på tenåringsforumet skal jeg selvfølgelig ikke trette dere erfarne med humørsvingninger og ustabile jenter - men høste av deres erfaringer :-) Det er jo litt spennende også da - litt å jobbe med igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Gratulerer Vi har noen måneder igjen. Jeg grugleder meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Gratulerer! Vi har to ukers erfaring som tenåringsforeldre :-) Og det går faktisk veldig fint!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Gratulerer! Vi har to ukers erfaring som tenåringsforeldre :-) Og det går faktisk veldig fint!!!! Så det var DERFOR du rømte til Afrika! :-D Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Lykke til og velkommen etter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så det var DERFOR du rømte til Afrika! :-D Med vennlig hilsen Å jah... du avslørte meg! Måtte stålsette meg foran tenåringsperioden ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.