Gjest rulleulle Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hei Nå trenger jeg noen gode råd her. Min 2,5 mnd gamle sønn gulper bare mer og mer. Det begynner å bli et seriøst problem. Alt er vått hele tiden og han må byttes på veldig ofte. Han legger fint på seg - en god del over gjennomsnittet faktisk. Så jeg er ikke bekymret for vekten. Men det virker rett og slett som om han spiser FOR MYE!. Går det ann å gjøre noe med, hvis det er det? Han skriker og er utilfreds. Jeg prøver alt, men han viser at det er sulten han er. Jeg gir han. Like etter gulper han i store mengder. Helt til neste gang han er sulten. Rart han får i seg noe i det hele tatt, spør du meg. Men da virker han jo også lite tilfreds etter han har spist, fordi han sikkert har vont i magen sin. Gulper veldig mye, store "klumper" med melk. Også nokså gult, spesielt om kvelden. Men dette er tydelig vont for han, for han skriker mye i forbindelse med denne gulpingen. Så nå trenger jeg profesjonell hjelp. På helsestasjonen sier de bare at det er normalt å gulpe og at jeg ikke skal bekymre meg. Lettere å snakke ut her på internett, syns jeg. For det er lite kjekk utvikling dette. Trodde det ville gi seg med gulping, men det ser ut til å bare bli mye mye verre. Jaja. tror jeg har sagt det meste nå. Håper dere kan gi meg noen svar. Bare det å "snakke om det" er godt. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37913-gulping-og-utilfredshet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild Alquist, Helsesøster Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Kjære rulleulle. Noen barn kan ha en dårlig utviklet lukkemuskel i spiserøret som fører til mye sur gulping og ubehag. Still spørsmålet til barnelegen i forum her. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37913-gulping-og-utilfredshet/#findComment-144132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.