trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, en liten smule forutinntatt der kanskje? Minner meg om sønnen og faren som var i en trafikkulykke, hvorpå kirurgen utbryter "Det er min sønn!" Hvordan kan det ha seg? ;-) Jeg tenkte overhodet ikke på at det kunne være datterens far som skrev innlegg... hahahahahaha, helt utrolig :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hun skriver " min datter sier at hennes mor...." Min datters mor er iallefall meg.. ''Hun skriver " min datter sier at hennes mor...." '' Er ikke "henne" venninnen" og "hennes mor" i dette tilfellet venninnens mor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, du har fortsatt ikke lest svaret fra trådstarter? ;-) hahaha, joda, nå har jeg det... litt treig av meg bare ;-) På alle vis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg tenkte overhodet ikke på at det kunne være datterens far som skrev innlegg... hahahahahaha, helt utrolig :-D Jeg skjønte det, og jeg syntes det var ustyrtelig moro:-) Selv ikke etter at jeg forsøkte å hjelpe deg på vei med kirurghistorien tok du den;-) DA er man forutinntatt;-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Med en kvinneandel på 99% her inne kan det være fort å glemme det. Jepp, det var ikke engang i tankene mine.... litt snålt faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 ''Hun skriver " min datter sier at hennes mor...." '' Er ikke "henne" venninnen" og "hennes mor" i dette tilfellet venninnens mor? Kjære, er det ingen som leser innlegg lenger - trådstarter er datterens FAR, folkens:-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 ''Hun skriver " min datter sier at hennes mor...." '' Er ikke "henne" venninnen" og "hennes mor" i dette tilfellet venninnens mor? Det er datterens far som skriver her ;-) Mannfolk kan faktisk skrive her de også., men det tenkte ikke jeg på :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg skjønte det, og jeg syntes det var ustyrtelig moro:-) Selv ikke etter at jeg forsøkte å hjelpe deg på vei med kirurghistorien tok du den;-) DA er man forutinntatt;-))) Tok ikke helt den med kirurgen, jo, kirurgen var moren!!! hahaha off, så treigt det går i dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tok ikke helt den med kirurgen, jo, kirurgen var moren!!! hahaha off, så treigt det går i dag *applaus* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Leser om pillen at dette er et rent naturprodukt, og da er det vel psyken til jenta selv som spiller henne et puss, og hun føler seg roligere. Ofte er det ikke mer som skal til. Jeg trodde du snakket om "valige" beroligende medikamenter først, og ble en smule sjokkert, men dette ser jeg på som temmelig harmløst. Synes du virkelig det er greit å lære en tenåring at om man er litt nervøs er det bare å ta seg en pille? Det synes jeg er helt bak mål, uansett innholdet i pillen hun fikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 *applaus* *bukker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Synes du virkelig det er greit å lære en tenåring at om man er litt nervøs er det bare å ta seg en pille? Det synes jeg er helt bak mål, uansett innholdet i pillen hun fikk. Nei, jeg mener ikke det - og jeg skriver det heller. Men poenget med kommentaren min var den reelle faren ved å gi jenta slike piller, i forhold til b-preparatmedisin. Senere i diskusjonen har jeg påpekt viktigheten av ikke å sykeliggjøre og behandle helt normale psykiske reaksjoner i livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frabodø Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Nei, jeg mener ikke det - og jeg skriver det heller. Men poenget med kommentaren min var den reelle faren ved å gi jenta slike piller, i forhold til b-preparatmedisin. Senere i diskusjonen har jeg påpekt viktigheten av ikke å sykeliggjøre og behandle helt normale psykiske reaksjoner i livet. Takk for tilbakemeldinger og synspunkter. Og et smil til de som fikk det litt morsomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Leser om pillen at dette er et rent naturprodukt, og da er det vel psyken til jenta selv som spiller henne et puss, og hun føler seg roligere. Ofte er det ikke mer som skal til. Jeg trodde du snakket om "valige" beroligende medikamenter først, og ble en smule sjokkert, men dette ser jeg på som temmelig harmløst. At noe er et naturprodukt betyr ikke at det er (bi)virkningsløst, bare at det for det meste er elendig testet og dokumentert. Men placebo spiller sikkert en stor rolle. Synes, som deg, lite om denne metoden for å takle banale og/eller hyggelige utfordringer. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Enig i at det ikke er bra å venne en tenåring til å takle hverdagsutfordringer med piller. Spesielt ikke de hyggelige begivenhetene. En annen sak er at de fleste naturpreparater ofte er dårlig dokumentert mhp sammensetning og (bi)virkninger. Kjøper man på nettet, spesielt utenlands, har man dessuten dårlige forutsetninger for å vite hva man egentlig stapper i seg. Du har en utfordring med å navigere rundt dette uten å skape lojalitetskonflikt for jenta eller gjør så hun lukker seg for deg. Godt ungdommen har én forelder som tenker nøkternt om dette. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.