Kelia Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Er ute etter en enkel og tydelig oppskrift på brownies el. sjokoladekake/muffins barn kan lage selv, uten mye hjelp. Tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Toropose? Min startet i hvert fall med det både på muffens og vafler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Møllerens browniemix, eller Toro muffins. Jeg har alltid noen sånne poser liggende i skapet, sammen med vafler, lapper og pannekaker - og rett som det er disker niåringen opp med frokostbakst fordi hun har stått opp tidligere enn oss andre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mine er også veldig glade i å bruke ferdigposer, og baker rett som det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.