Gå til innhold

Regntøy til jente 8 år

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Minstejenta trenger nytt regntøy. I går hadde vi dugnad, og jeg ble rett og slett flau da jeg så hvor lite regntøyet hennes var blitt... Hun burde hatt nytt for lenge siden. Har ikke lagt merke til det, og det er ikek så ofte hun bruker det....

Så i ettermiddag tenkte jeg vi skulle få kjøpt nytt sett. Der vi skal, er det følgende butikker:

*Kapp ahl

*Cubus

*Sport 1

Er det noen av disse som har OK regntøy for jenter (ca str 10 år). Hun er ikke så voldsomt til å klatre og herje, og er litt pyntete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om de har Skogstad på Sport1? Hvis de har, så er regntøyet de har, helt ok. Til så store jenter har de ikke gummistoffet lenger, men litt lettere og mykere stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Vet ikke om de har Skogstad på Sport1? Hvis de har, så er regntøyet de har, helt ok. Til så store jenter har de ikke gummistoffet lenger, men litt lettere og mykere stoff.

Hun eldste har faktisk gummistoff på sitt regntøy. Hun er mye mer aktiv enn hun minste, og da passer gummistoffet bra. Hun har ett sett i cerise og ett sett i lys turkis.

Men jeg husker ikke hvor det ble kjøpt. Mulig det var G-sport...

Vi får dra og kikke. Skal bare til det senteret i dag, mens eldstemann varmer opp til en fotballkamp. Hvis vi ikke finner noe der, får vi dra et annet sted en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eldste har faktisk gummistoff på sitt regntøy. Hun er mye mer aktiv enn hun minste, og da passer gummistoffet bra. Hun har ett sett i cerise og ett sett i lys turkis.

Men jeg husker ikke hvor det ble kjøpt. Mulig det var G-sport...

Vi får dra og kikke. Skal bare til det senteret i dag, mens eldstemann varmer opp til en fotballkamp. Hvis vi ikke finner noe der, får vi dra et annet sted en annen gang.

Abeko. Jeg kjøpte det på en stor Remabutikk. 400,- for et sett. Gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Abeko. Jeg kjøpte det på en stor Remabutikk. 400,- for et sett. Gummi.

Takk for tips. De hadde ikke noe aktuelt regntøy på de butikkene i går :-( Ingenting på Cubus eller Kapp Ahl, og bare noen uaktuelle modeller på Sport1. Det var enten Bergans til 1400 kr, eller noen rester med "altfor kjedeleige farger", ifølge min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. De hadde ikke noe aktuelt regntøy på de butikkene i går :-( Ingenting på Cubus eller Kapp Ahl, og bare noen uaktuelle modeller på Sport1. Det var enten Bergans til 1400 kr, eller noen rester med "altfor kjedeleige farger", ifølge min datter.

Vi kjøpte regnfrakk i rosa med hvite hjerter i strls x small på WOW til vår nå niåring i fjor. Det var en kul regnfrakk som hun stadig bruker. Kanskje WOW kan ha noe for dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Vi kjøpte regnfrakk i rosa med hvite hjerter i strls x small på WOW til vår nå niåring i fjor. Det var en kul regnfrakk som hun stadig bruker. Kanskje WOW kan ha noe for dere også?

Stilig!!! Det hadde vært noe for henne! Vi gikk faktisk forbi WOW-butikken på det senteret i går, men jeg tenkte ikke på at de kunne hatt regntøy.

Skal sjekke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...