Gå til innhold

Eks-venninne ber om godt vær?

H@yley

Anbefalte innlegg

Har en eks-venninne som jeg avsluttet vennskapet med i fjor sommer. Går ikke inn på detaljene her, men jeg ønsket ikke mer kontakt.

Nå har jeg fått takkekort av hennes datter (konfirmasjon for 2 år siden), og min datter fikk konfirmasjonsgave nå i helga. Jeg tror hun ber om "godt vær" igjen, men er så i tvil om hva jeg skal gjøre.

Jeg hilser når jeg møter henne, men ønsker ikke et nært venninneforhold igjen. Tenkte vel egentlig å takke for takkekortet pr sms, og sende et takkekort fra min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes din løsning høres ok ut. Hvis hun da tar kontakt igjen- så kan hun jo utdype hva hun ønsker/ unskylde seg/ forklare seg e.l. Alt ettersom hva som var grunnen til vennskapsbruddet.

Hvis du uansett overhodet ikke ønsker mer kontakt så sier du bare det. Noen må ha det inn med teskjeer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest holahu

Jeg tror ikke hun ber om godt vær, da hadde takkekortet kommet for lenge siden. Det ser ut til at hun kom på dette i forbindelse med gaven til din datter. Jeg hadde ikke lagt noe i dette og sendt takkekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har lyst til å gjenoppta vennskapet, ville jeg ikke gjort noe mer. Hun har jo bare sendt et forsinket takkekort... Datteren din kan sende takkekortet for gaven hun fikk, men jeg syns strengt tatt ikke du trenger å sende takke-SMS for et takkekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...