annegunn Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Noen som har sett løpesykkel i større størrelse? Minstefrøkna må omtrent brette sammen kroppen for å få plas på 12-tommeren sin, så vi skulle gjerne hatt en større. Hun sykler finfint på vanlig tohjuls på 16 tommer, men løpesykkelen fenger virkelig fremdeles, den dekker tydeligvis et annet behov... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 *klør meg i hodet* hva er en løpesykkel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 *klør meg i hodet* hva er en løpesykkel? Sykkel uten pedaler: http://www.biltema.no/no/Fritid/Lek-og-hobby/Utendors/Lekekjoretoy-og-skate/Lopesykkel-12-14317/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Sykkel uten pedaler: http://www.biltema.no/no/Fritid/Lek-og-hobby/Utendors/Lekekjoretoy-og-skate/Lopesykkel-12-14317/ Ok, det har jeg nesten ikke sett, tror jeg :-). Og må innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen - hvorfor ikke ha pedaler og evt. støttehjul som kan tas av? Men, men, du trenger ikke svare - det er ikke viktig for meg og dette er vel ikke noe du ønsker å diskutere . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 En sånn har jeg aldri sett før!!!! har tre jenter på 8,, 10 og 13, bor på vestlandet..... Vi er kanskje litt lite oppdatert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 En sånn har jeg aldri sett før!!!! har tre jenter på 8,, 10 og 13, bor på vestlandet..... Vi er kanskje litt lite oppdatert? Ikke jeg heller, før først en og så en til i barnehagen fikk, og det er to år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ok, det har jeg nesten ikke sett, tror jeg :-). Og må innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen - hvorfor ikke ha pedaler og evt. støttehjul som kan tas av? Men, men, du trenger ikke svare - det er ikke viktig for meg og dette er vel ikke noe du ønsker å diskutere . Vi kjøpte den i håp om å unngå støttehjulene fullstendig - og det gjorde vi, etter et par mnd med løpesykkel hadde hun balanse i massevis. Og hun bruker den altså fremdeles, selv om den er alt for liten og har vanlig sykkel også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ok, det har jeg nesten ikke sett, tror jeg :-). Og må innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen - hvorfor ikke ha pedaler og evt. støttehjul som kan tas av? Men, men, du trenger ikke svare - det er ikke viktig for meg og dette er vel ikke noe du ønsker å diskutere . Slike løpesykler er geniale... lærer mye bedre balanse enn med støttehjul (som jeg kaller en 4-hjulssykkel). Har en 3-åring som kjører ned slakke bakker og har full balanse med løpesykkelen. De to eldste var mye mer utrygge med støttehjul. Det hjelper også at løpesykkelen gjerne er mindre enn sykler med støttehjul, og passer bedre for mindre unger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.