Gå til innhold

Løpesykkel i 14 eller 16 tommer

annegunn

Anbefalte innlegg

Noen som har sett løpesykkel i større størrelse? Minstefrøkna må omtrent brette sammen kroppen for å få plas på 12-tommeren sin, så vi skulle gjerne hatt en større.

Hun sykler finfint på vanlig tohjuls på 16 tommer, men løpesykkelen fenger virkelig fremdeles, den dekker tydeligvis et annet behov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Ok, det har jeg nesten ikke sett, tror jeg :-). Og må innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen - hvorfor ikke ha pedaler og evt. støttehjul som kan tas av? Men, men, du trenger ikke svare - det er ikke viktig for meg og dette er vel ikke noe du ønsker å diskutere ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn har jeg aldri sett før!!!! har tre jenter på 8,, 10 og 13, bor på vestlandet..... Vi er kanskje litt lite oppdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn har jeg aldri sett før!!!! har tre jenter på 8,, 10 og 13, bor på vestlandet..... Vi er kanskje litt lite oppdatert?

Ikke jeg heller, før først en og så en til i barnehagen fikk, og det er to år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det har jeg nesten ikke sett, tror jeg :-). Og må innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen - hvorfor ikke ha pedaler og evt. støttehjul som kan tas av? Men, men, du trenger ikke svare - det er ikke viktig for meg og dette er vel ikke noe du ønsker å diskutere ;).

Vi kjøpte den i håp om å unngå støttehjulene fullstendig - og det gjorde vi, etter et par mnd med løpesykkel hadde hun balanse i massevis. Og hun bruker den altså fremdeles, selv om den er alt for liten og har vanlig sykkel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike løpesykler er geniale... lærer mye bedre balanse enn med støttehjul (som jeg kaller en 4-hjulssykkel). Har en 3-åring som kjører ned slakke bakker og har full balanse med løpesykkelen. De to eldste var mye mer utrygge med støttehjul. Det hjelper også at løpesykkelen gjerne er mindre enn sykler med støttehjul, og passer bedre for mindre unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...