Gå til innhold

Fra barnemunn om 17.mai - tog

Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Min skjønne niese på 4 år nektet på at hun hadde gått i tog i dag. Hun hadde ikke gått i noe tog hun nei, hun hadde bare gått i ei lang kø før hun fikk is ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOL!

Jeg husker vår eldste da hun var 2,5 år gammel. Vi snakket så entusiastisk om at vi skulle se på 17-mai-toget. Etter at toget hadde gått forbi spurte hun veldig skuffet: "Hvor er toget da?"

Da skjønte vi at vi hadde glemt å forklare noe vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev fast innlegg her i flere år om at det kan være lurt å ikke markedsføre "toget" uten å forklare hva det er.

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3113422

Noen mente riktignok at jeg undervurderte ungene. Men jeg mente selvsagt ikke at det er umulig å forklare saken, bare at man bør gjøre litt mer enn å selge inn toget som noe veldig festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev fast innlegg her i flere år om at det kan være lurt å ikke markedsføre "toget" uten å forklare hva det er.

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3113422

Noen mente riktignok at jeg undervurderte ungene. Men jeg mente selvsagt ikke at det er umulig å forklare saken, bare at man bør gjøre litt mer enn å selge inn toget som noe veldig festlig.

Smart, -jeg har blitt fortalt at jeg var enormt skuffet etter første 17.mai tog i barnehagen da det viste seg at det var "gå" tog og ikke "sitte" tog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Hei!

Ja det er det som er fint med barn, de skjønner seg på hvordan ting er i mye større grad enn mange voksne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...