Gå til innhold

venninne lyst å prøve kokain

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret

Jeg har en venninne, som jeg er utrolig glad i, som er svært fristet til å prøve kokain.

Nå vet jeg fint lite om kokain. Hun har spurt meg hva jeg vet, og det frustrerer meg at jeg ikke har noen erfaring med det.

Hun er nedfor i utgangspunktet, har opplevd mye trist i det siste. Mye død blant familie og nære venner. Hun er lei hverdagen... hun savner de som har gått bort.

Jeg trenger råd til dette. Det er jo ingenting jeg kan gjøre for å hindre henne, hvis hun vil. Hun sier selv at hun kommer ikke til å gjøre det, men det er nok mest fordi det er meg hun snakker til, og hun vet jeg er fordømmende ovenfor dop. Jeg vet at hun har kjenner de "rette" folka.

Jeg snakket med en bekjent om kokain i går, og måten han beskrev rusen på fikk meg til å lure på om hun allerede eksperimenterer med det.

Har du noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38004-venninne-lyst-%C3%A5-pr%C3%B8ve-kokain/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liiiiion

Ja, det har jeg. Problemet for meg hadde vært deg. Jeg fikser ikke folk som skal drive å fordømme ting jeg gjør. Det virker så snusfornuftig og samtidig glorifiserende.

Hun dauer garantert ikke av å prøve kokain. Hvorfor bry seg så mye om det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...