Kathille Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei! I løpet av de siste to månedene har jeg følt meg annerledes. Jeg har vært forkjøla tre-fire ganger i løpet av denne perioden. (Jeg pleier bare å bli forkjøla ca.to ganger i året) Sist gang jeg var hjemme, så mamma på meg og sa "oi, så store pupiller du har! Man ser jo nesten ikke fargen som er rundt!" Jeg føler meg sliten (mest i hodet), og er ikke så sosial som før. I tillegg har jeg fått vesentlig dårligere hukommelse. Informasjonen går inn og ut igjen. Jeg klarer på en måte ikke å fange opp informasjon på samme måte som før, så derfor har jeg begynt å skrive alt ned på mobilen for å klare å huske det. Av og til når jeg snakker føles det som om det ikke er jeg som snakker, jeg hører jo at ordene kommer ut fra meg, men jeg stammer ofte. For to og en halv uke siden fikk jeg kjevespenninger (noe jeg aldri har hatt før), og har de også i dag. Dette er vel ikke helt normalt? Hva kan det komme av? Jeg bekymrer meg over mye, og jeg føler ofte jeg ikke får til å gi nok av meg selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har du vært hos fastlegen? Både fysiske og psykiske problemer kan gi mange ulike symptomer. Du bør f.eks. kanskje sjekkes mht kyssesyke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.