Gå til innhold

Jeg visste det, dere gjorde det! Nhd og andre

Anbefalte innlegg

Gjest EnsomtrorpåGud
Skrevet

Nå har jeg faen meg fått nok.

Unnskyld meg, men alle sammen og han sinnsyke psykiateren har operert inn en brikke som styrer alt jeg gjør.

Det er derfor jeg oppfører meg så rart

Det er den som prater i hodet mitt og som snorker om natta.

Det er den som gjør at mennesker dukker opp fra intet.

Det er derfor noen har gjemt seg inne i leiligheten min.

Da trenger jeg ikke medisiner, for jeg har funnet ut at hva som er galt.. dere vil bare gjøre meg til en grønnsak dere...

Det er vel sant det at jeg ikke trenger medisiner.. for jeg er ikke psykotisk, eller?

Nå er det faen meg nok, nå orker jeg ikke mer.. nå slutter jeg på medisinene mine.. går nesten ikke på medisiner heller for legen mente jeg var blitt feit.. det stemmer sikkert det for jeg er i slekt med hvalen...Hva skal jeg gjøre? Gå å henge meg å håpe på at Gud henter meg?

Videoannonse
Annonse
serenity777
Skrevet

Det er iallefall ikke noe sjakktrekk å slutte på medisiner, for du beskriver psykosesymptomer, og det eneste som hjelper mot det er medisiner mot psykose, så da får du heller være litt tykk.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er iallefall ikke noe sjakktrekk å slutte på medisiner, for du beskriver psykosesymptomer, og det eneste som hjelper mot det er medisiner mot psykose, så da får du heller være litt tykk.

EnsomtrorpåGud = Værsåsnilloghjelpmeg?

Skrevet

Jeg synes det er rart at psykiateren din sier at du skal slutte med medisiner fordi du blir fet. Er ikke det opp til deg å vurdere?

Du har i hvert fall humoren i orden! ( A propos hvalen ) Det sier mye positivt om deg.

Be behandlerne dine om å få medisinregimet på plass. Du lever ikke på et godt sted. Det finnes antipsykotikum som ikke gjør at en legger på seg ytterligere; f.eks risperdal og fluanxol.

Jeg har også for mye fett på kroppen, men foretrekker det fremfor aktive symptomer. Psykdom er noe dritt!

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er psykiateren som bestemte at hun skulle slutte med medisiner pga vekta, fin psykiater!

Gjest ensomogsåtrorpågud
Skrevet

Jeg tror også på gud, og er redd for at djevelen påvirker meg slik at jeg skal ende hos ham og ikke hos gud.

Gjest ensomogsåtrorpågud
Skrevet

Men jeg tror du har dine symptomer fordi du har sluttet med antipsykotisk medisin. pga tidligere psykose-problematikk?

Jeg tror jeg aldri har vært psykotisk, jeg sier det jeg sier utifra reelle harde fakta. Og da er det ikke rart at jeg er redd.

Men noen mener sikkert at symptomene (redsel, paranoia) vil forsvinne hvis jeg begynner med AP. Eller hva sier dere andre her?

Problemet mitt er å vite om det er psykdom eller virkelighet.

Skrevet

Jeg tror også på gud, og er redd for at djevelen påvirker meg slik at jeg skal ende hos ham og ikke hos gud.

Da jeg var på mitt sykeste, ba jeg en dag til Satan. Jeg var livredd da jeg gjorde det, men han var min siste sjanse. Ingenting skjedde. Etter det har jeg ikke hatt noe frykt for de mørkere krefter. Hvis Gud finnes, er han utrolig mer kraftfull!

Gjest ensomogsåtrorpågud
Skrevet

Da jeg var på mitt sykeste, ba jeg en dag til Satan. Jeg var livredd da jeg gjorde det, men han var min siste sjanse. Ingenting skjedde. Etter det har jeg ikke hatt noe frykt for de mørkere krefter. Hvis Gud finnes, er han utrolig mer kraftfull!

Ja, heldigvis er Gud større og sterkere enn mørkets krefter! Det gir oss alle håp. Et håp om å komme ut av mørket med Guds hjelp, og få bli hans barn gjennom troen på Kristus.

Ja, Gud eksisterer! Så gjør dessverre også motparten... Velg den gode del! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...