Gå til innhold

Asperger og ABB

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Men Madelenemie, hun har jo nettopp skrevet at hun helst diskuterer med deg på mail. Er det ikke da bedre at dere gjør ferdig diskusjonen om sympati der?

Dersom noen unnlater å svare på et personlig spørsmål på et åpent nettsted - selv etter en purring, synes jeg kanskje man skal la temaet ligge.

Hei!

Ja men jeg får ingen mail fra henne, men det får jeg fra andre instanser, særlig biblioteket, jeg syns det er dumt ingen skriver til meg. Men jeg fikk nettopp en hyggelig telefon fra en psykolog, jeg ble glad, ja jeg ringte han opp fordi jeg vet hva jeg skal si nå :)

Hun er opptatt på facebook jeg har ikke facebook og kunne aldri tenke meg å få det heller.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

21

• Bella Dotte

8

• FGT

7

• megler Smekk

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei!

Ja men jeg får ingen mail fra henne, men det får jeg fra andre instanser, særlig biblioteket, jeg syns det er dumt ingen skriver til meg. Men jeg fikk nettopp en hyggelig telefon fra en psykolog, jeg ble glad, ja jeg ringte han opp fordi jeg vet hva jeg skal si nå :)

Hun er opptatt på facebook jeg har ikke facebook og kunne aldri tenke meg å få det heller.

Kanskje hun ikke har din korrekte mailadresse :-)

Bra at den vennlige psykologen ringte!

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Ja jeg gleder meg til å treffe han, han var så søt mot meg, og jeg skal gjøre akkurat det han bad meg om sånn at han blir beroliget, ja at jeg kontakter fastlegen og alt det der som han bad meg om.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jo det har hun, men hun er på facebook og jeg liker ikke facebook.

Hun er aktiv der, og kanskje derfor føler jeg at hun ikke svarer meg, vel det ner min egen feil, ja siden jeg ikke har så mange andre venner, men jeg vil ikke ha det heller, for jeg klarer ikke følge opp så mye.

:) TaKK for vennligheten.

Bella Dotte
Skrevet

Hei!

Det kan være noe feil med enten din eller min mail. Jeg har sendt deg en testmail nå :-)

Bella Dotte
Skrevet

Hei!

jeg får ingen mail fra deg!

Jeg spurte i den tråden her om du ikke har sympati?

Jeg sender mail, men får ikke svar. Jeg har sympati.

Madelenemie
Skrevet

Det kan være noe feil med enten din eller min mail. Jeg har sendt deg en testmail nå :-)

Hei!

Jeg fikk den :)

Vel da er det mest sannsynlig at du sitter mye på Facebook og rett og slett ikke får med deg mine mail.

Jeg jobber nå med en side om norske amfibier og krypdyr, kanskje blir ferdig i sommer, da kan jeg kanskje få litt kontakt med mennesker gjennom den :)

Alt godt!

Bella Dotte
Skrevet

Hei!

Jeg fikk den :)

Vel da er det mest sannsynlig at du sitter mye på Facebook og rett og slett ikke får med deg mine mail.

Jeg jobber nå med en side om norske amfibier og krypdyr, kanskje blir ferdig i sommer, da kan jeg kanskje få litt kontakt med mennesker gjennom den :)

Alt godt!

''Vel da er det mest sannsynlig at du sitter mye på Facebook og rett og slett ikke får med deg mine mail.''

Jeg har bare én PC med facebook og mail på, og jeg leser alle mailene jeg får.

Madelenemie
Skrevet

''Vel da er det mest sannsynlig at du sitter mye på Facebook og rett og slett ikke får med deg mine mail.''

Jeg har bare én PC med facebook og mail på, og jeg leser alle mailene jeg får.

Hei!

:)

ja men man blir nok litt mer grepet av samtalen, på Facebook, det er nok sånn selv om jeg ikke vet hva det helt går ut på.

Nå skal jeg ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...