Gå til innhold

Er jeg syk?(psykiater)

Anbefalte innlegg

Gjest chilipepper

Hva er det som feiler meg?

Jeg har store problemer, jeg tåler ikke for mange inntrykk. Jeg vil helst være inne i et ikke for opplyst rom, uten bakrunnsmusikk hvis jeg holder på med noe, klarer bare en ting om gangen, blir lett stresset. Takler ikke besøk av flere enn to personer om gangen, ellers blir jeg forvirret og agressiv

Det er når jeg er ute det er værst, det er så mange inntrykk at jeg må holde blikket ned. Jeg bruker lang tid på å handle i butikken

Folkemengde er pyton, jeg må ofte gå med solbriller for å dempe på dagslyset.

Jeg har tatt synstest, det er ingenting galt med synet mitt

Er jeg kanskje psykisk syk, har du eksempler på hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38027-er-jeg-sykpsykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chilipepper

Etter min oppfatning er du syk. Dette begrunner jeg med at du har symptomer som gir deg betydelig subjektivt ubehag og klart nedsatt funksjon.

Spesifikk diagnose tør jeg ikke komme med forslag til.

En ting til jeg vil si, er at jeg bruker antidepressiv medisin mot nakkeplager. Etter at jeg begynnte med det har jeg fått i stor grad forsterket mitt problem(som jeg beskrev i første innlegg). Jeg har forsøkt efexor,auroix(husker ikke navnet), remeron, og tolvon. Kan det være at antidepressiv medisin ikke er noe for meg? Av alle medisinene får jeg lett trykk i øyeområdet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38027-er-jeg-sykpsykiater/#findComment-144278
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...