Gå til innhold

Alkohol og medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nå som det er sommer får jeg lyst å ta en cider og to, men så er det dette med medisiner da. Tar nå 1800 neurontin for dagen, 150 mg solian og 100 mg seroquel. Kan jeg drikke da?

Synes det er viktig å kunne kose seg litt :-)

Videoannonse
Annonse
Nøtteskall
Skrevet

Det høres svært lite farlig ut. Jeg tar en haug medisiner selv nå (psykose medisiner bla.) og det hele kan jo få en gangske festlig effekt :) Det kan være en ide å snakke med en god venn eller noe om det så man ikke risikerer å drite seg helt ut og ikke huske noe dagen derpå ;). For jeg kjenner at jeg husker litt mindre enn før etter en fylleepisode og det får en jo en del angst av. Men så drikker jeg også godt over en flaske vin da. Men tror ikke det er farlig. Jeg lever ihvertfall i beste velgående.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det høres svært lite farlig ut. Jeg tar en haug medisiner selv nå (psykose medisiner bla.) og det hele kan jo få en gangske festlig effekt :) Det kan være en ide å snakke med en god venn eller noe om det så man ikke risikerer å drite seg helt ut og ikke huske noe dagen derpå ;). For jeg kjenner at jeg husker litt mindre enn før etter en fylleepisode og det får en jo en del angst av. Men så drikker jeg også godt over en flaske vin da. Men tror ikke det er farlig. Jeg lever ihvertfall i beste velgående.

Takk :)

Ikke noe fyllerør her, bare litt. Vil kose meg og det kommer jeg og til å gjøre. Sommer og sol :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tror det går utmerket med "en cider eller to" i alle fall. Jeg har aldri _merket_ noen problemer med dette i alle fall.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Tror det går utmerket med "en cider eller to" i alle fall. Jeg har aldri _merket_ noen problemer med dette i alle fall.

Takk. Det er bra, skal nok kose meg jeg :)

Og litt ekstra døs på kjøpet er jo en bonus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...