Gjest morentilen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Min gutt på 10år. Kom hjem fra skolen i dag og spurte om jeg ikke kunne kjøpe deodorant til han. Ikke har han begynt å få svettelukt. Men jeg spurte han hvorfor. Svaret var at når han har gym som han har på Mandager. Så er det enkelte av guttene som bruker deodorant etter at de har dusjet etter gym timen. Han synes det var flaut at han ikke hadde deodorant. Hvilken alder begynte dere å kjøpe deo till deres gutter? Jeg tenkter at jeg kan jo kjøpe en til han som han kan bruke ved slike annledninger. Han får nok behov for de tmed tiden hva tenker dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tror min gutt var i tiårsalderen da han fikk deodorant første gang. Fra begynnelsen brukte han den sjelden, nå når han er tretten, bruker han den hver dag. Synes det er lurt at de innarbeider god vane fra tiårsaldreren :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borioslo Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tror min gutt var i tiårsalderen da han fikk deodorant første gang. Fra begynnelsen brukte han den sjelden, nå når han er tretten, bruker han den hver dag. Synes det er lurt at de innarbeider god vane fra tiårsaldreren :-) Tør jeg spørre hvor ofte synes du at en 10åring skal dusje da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tør jeg spørre hvor ofte synes du at en 10åring skal dusje da? Det kommer helt an på om han trener og om han har kommet i puberteten. Dersom han ikke har begynt å få svettelukt, er det ikke nødvendig å dusje mer enn 2-3 ganger i uka. Min gutt på 13 trener 4 ganger i uka og har gym to ganger i uka - så da blir det dusjing 6 ganger i uka. han dusjer sjelden utenom dette ;-) Jenta mi på 11 trener ikke. Hun dusjer som regel hver morgen, men jeg har sagt at hun ikke trenger det dersom hun ikke vil. Hvis hun ikke dusjer om morgenen, vasker hun seg med klut. Hun er i puberteten og har litt svettelukt nå. Jenta mi på 8 dusjer ca 2 ganger i uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kjære, kjøp nå en deodorant til ham da,,, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Supert at han er bevisst på personlig hygiene Spør man om han ønsker seg et spesielt merke (sikkert adidas eller Bechham i den alderen der), og kjøp dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Selv har jeg en gutt på elleve, som jeg ikke tror har tenkt tanken på deo ennå, han vet neppe hva det er . Men om han ønsker seg det ser jeg ikke noe galt i å kjøpe det til ham, snarere tvert i mot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tittentit Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Gutten min fikk deo da han var 10 år og begynte å dusje etter gymtimen. Tror han fikk ide`en fra noen andre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jentene i 5. klasse hos oss bruker også deodorant. Min jente ba om å få en. Hun har ikke fått noe svettelukt enda, men jeg tenker det er litt som med sminke. Forresten står deodoranten i badeskapet hele tiden, så hun har den ikke med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Min gutt begynte nok i 12-13 års alderen. Og det var pga begynnende svettelukt. Måtte påminning til i starten, men nå går det automatisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg ville kjøpt en mild en, men ikke i glassflaske, siden disse gymbaggene av og til har en tendens til å liksom havne litt ublidt i golvet... Og ::: fra en lærer (som også har gym): Ikke spraydeo, vær så snill! De sprayer jo i vilden sky, og det lukter ikke, det stanker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg ville kjøpt en mild en, men ikke i glassflaske, siden disse gymbaggene av og til har en tendens til å liksom havne litt ublidt i golvet... Og ::: fra en lærer (som også har gym): Ikke spraydeo, vær så snill! De sprayer jo i vilden sky, og det lukter ikke, det stanker! ... stinker... :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Min sønn på 9,5 har faktisk begynt å lukte litt svette.. Jeg har enda ikke kjøpt deo til han, men han bruker pappaens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hadde kjøpt deodorant til bruk ved sånne anledninger. Bedt om noe mildt på apotek. Samtidig ville jeg fortalt han ting om hygiene og at ren svette sjelden lukter noe særlig. Jeg ville frarådet å bruke deodorant hver dag nå mens han ikke svetter/lukter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har en 11 år gammel gutt, han ba om deodorant i fjor en gang. Kjøpte en mild en, bruker den de dagene han har gym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.