Mamta - den gode gamle Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Overskriften er hentet fra en av disse sangene som ligger øverst på hitlistene for tiden og spilles på bl.a. NRJ. Mine døtre på 9 og 12 hører en del på denne kanalen har jeg skjønt, og idag oppdaget jeg min 9-åring syngende på denne sangen. Om man lytter til teksten, er det jo åpenbart noe mer erotisk enn en vanlig fløyte det er snakk om... I grunnen er jo situasjonen en smule både komisk og absurd... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentene2 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Mine på 9 og 11 har Hangover som favorittsang for øyeblikket ! ! ! "I've got a hangover, mmmmm I've been drinking to much for sure...." Og i fjor var det den svenske sangen "Vill du ligga med mig" Så skal man begynne å forklare hva sangen betyr når man ber de om å ikke gå rundt å synde de høyt ;-) Passer seg liksom ikke at to små snupper synger om å "ligga med dem..." Hjelpe meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Herreguuud ;-( Her synger 6-åringen "I'm sexy and I know it"........... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Herreguuud ;-( Her synger 6-åringen "I'm sexy and I know it"........... Husker dere "Voulez-vous coucher avec moi ce soir?"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Her har 6-åringen i lengre tid sunget "I'm bad, I'm single, I'm ready to mingle"..... Jadda.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Husker dere "Voulez-vous coucher avec moi ce soir?"? *humrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Min datter oppdaget bandet One Direction rundt juletider, og gikk rundt og snakket og snakket dette bandet som jeg syntes hørtes ut som "One Erection"... HAHAHA!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 I vinter (det er heldigvis historie nå) gikk min åtteåring rundt og sang "du skremte meg først, men jeg var tørst, så drakk jeg deg pen, som prinsesse Madeleine"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.