Gå til innhold

NHD- Lamictal ved "vanlig" depresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest sur nedbør
Skrevet

Virker Lamictal ved vanlig depresjon som ikke er bipolar lidelse?

Har blitt satt på Lamictal da psykiateren mener jeg har bipolar 2. Medisinen virker fint på meg, men jeg er usikker på om jeg ikke har bipolar lidelse men er plaget av dyp-vanlig depresjon.. Virker da Lamictalen på den type depresjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Lamictal virker mot denne type depresjon og.

Gjest sur nedbør
Skrevet

Andre vanlige antidepressive medisiner virker ikke på meg.. er dette da en indikasjon at jeg virkelig har bipolar lid.?

Skrevet

Andre vanlige antidepressive medisiner virker ikke på meg.. er dette da en indikasjon at jeg virkelig har bipolar lid.?

Dårlig effekt av av AD og god effekt av Lamictal kan tale sterkt for en bipolar depresjon.

Gjest sur nedbør
Skrevet

Dårlig effekt av av AD og god effekt av Lamictal kan tale sterkt for en bipolar depresjon.

Tusen takk for svar XbellaX :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...