Gå til innhold

første dag på skolen i dag!

Gjest GA

Anbefalte innlegg

I dag var sønnen min på skolen hele skoledagen fra 8-13 for første gang siden før jul. Lykkelig gutt som syklet il skolen sammen med kameraten - og kameraten strålte han også :-)

Han har vært syk hele skoleåret, men begynner faktisk å kvikne litt til nå. Håper inderlig det er varig bedring og at han kan begynne i 8. klasse sammen med de andre i august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Så deilig for ham med denne dagen da :-)

Har han orket å følge pensum hjemmefra i vinter og vår? Min gutt er skal jo også på ungdomsskolen nå - en spennende alder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig - for alle parter! Håper det varer.

(Jeg tenkte på dere tidligere i uka da jeg leste en artikkel om forskjellige måter flått-infeksjoner kunne "gjemme seg" på, slik at den tradisjonelle testen ikke slår ut og pasientene ofte ender opp med andre, mer diffuse diagnoser. Jeg regner med / håper at dere har vært gjennom alle mulige prøver med tanke på dette.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig - for alle parter! Håper det varer.

(Jeg tenkte på dere tidligere i uka da jeg leste en artikkel om forskjellige måter flått-infeksjoner kunne "gjemme seg" på, slik at den tradisjonelle testen ikke slår ut og pasientene ofte ender opp med andre, mer diffuse diagnoser. Jeg regner med / håper at dere har vært gjennom alle mulige prøver med tanke på dette.)

Det har vært en artikkel i Allers om dette også. Av legen som skriver i Allers. Han mente også at det ikke var alltid prøvene gav positivt svar langt tid etter bittet. Skummelt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo en skikkelig gladmelding, GA!

Jeg ble skikkelig glad, både på guttens og på dere alles vegne!

Nå håper jeg virkelig det fortsetter rette veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...