Gjest GA Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 I dag var sønnen min på skolen hele skoledagen fra 8-13 for første gang siden før jul. Lykkelig gutt som syklet il skolen sammen med kameraten - og kameraten strålte han også :-) Han har vært syk hele skoleåret, men begynner faktisk å kvikne litt til nå. Håper inderlig det er varig bedring og at han kan begynne i 8. klasse sammen med de andre i august... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så hyggelig - både for ham og resten av familien :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så deilig for ham med denne dagen da :-) Har han orket å følge pensum hjemmefra i vinter og vår? Min gutt er skal jo også på ungdomsskolen nå - en spennende alder :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Håper det går bra fremover nå! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så hyggelig - for alle parter! Håper det varer. (Jeg tenkte på dere tidligere i uka da jeg leste en artikkel om forskjellige måter flått-infeksjoner kunne "gjemme seg" på, slik at den tradisjonelle testen ikke slår ut og pasientene ofte ender opp med andre, mer diffuse diagnoser. Jeg regner med / håper at dere har vært gjennom alle mulige prøver med tanke på dette.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så hyggelig - for alle parter! Håper det varer. (Jeg tenkte på dere tidligere i uka da jeg leste en artikkel om forskjellige måter flått-infeksjoner kunne "gjemme seg" på, slik at den tradisjonelle testen ikke slår ut og pasientene ofte ender opp med andre, mer diffuse diagnoser. Jeg regner med / håper at dere har vært gjennom alle mulige prøver med tanke på dette.) Det har vært en artikkel i Allers om dette også. Av legen som skriver i Allers. Han mente også at det ikke var alltid prøvene gav positivt svar langt tid etter bittet. Skummelt synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så herlig!! Nå ble jeg glad! Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Oi - så bra! Håper det går bedre og bedre framover nå. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolfine Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dette var jo en skikkelig gladmelding, GA! Jeg ble skikkelig glad, både på guttens og på dere alles vegne! Nå håper jeg virkelig det fortsetter rette veien! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Herlig. Håper med deg at det varer. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Så flott!!! Jeg skal krysse fingrene for at han nå er på bedringens vei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.