Gå til innhold

Efexor 75 mg

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det mye/lite i forhold til depresjon?

Har trappet ned til det, nemlig. Føler meg nedtrykt og tung, og ligger mye mer i løpet av dagen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Vet psykiateren din at du ligger mye?

Fortell det til han, kanskje du trenger an medisin.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vet psykiateren din at du ligger mye?

Fortell det til han, kanskje du trenger an medisin.

Skal begynne på Lamictal. Men nå har jeg begynt å bli mer deprimert. Følelsen av det i alle fall. Og liggingen.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Skal begynne på Lamictal. Men nå har jeg begynt å bli mer deprimert. Følelsen av det i alle fall. Og liggingen.

Kjedelig å ligge. Håper lamictal hjelper deg da.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kjedelig å ligge. Håper lamictal hjelper deg da.

Ligger ikke akkurat nå, er hyper. Men ikke på noen god måte.

Gjest ingelill
Skrevet

Det er lite. Du må minst ha 150 mg, og det er også derfra noradrenalineffekten virker. Hvorfor trapper du ned når du ikke føler deg bra om dagen?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er lite. Du må minst ha 150 mg, og det er også derfra noradrenalineffekten virker. Hvorfor trapper du ned når du ikke føler deg bra om dagen?

Fordi legen sa det.

Gjest ingelill
Skrevet

Fordi legen sa det.

Javel. Da ville jeg snakket med legen om at du føler deg dårligere etter at du trappet ned.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Javel. Da ville jeg snakket med legen om at du føler deg dårligere etter at du trappet ned.

Yes, det skal jeg.

Gjest ingelill
Skrevet

Yes, det skal jeg.

Det er jo egentlig veldig positivt da. Da vet du jo at efexor er en medisin som tross alt virker, selv om du har tynge dager innimellom på den. Nå gjelder det vel å komme seg høyt nok på efexor så du får maks virkning av den.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er jo egentlig veldig positivt da. Da vet du jo at efexor er en medisin som tross alt virker, selv om du har tynge dager innimellom på den. Nå gjelder det vel å komme seg høyt nok på efexor så du får maks virkning av den.

Egentlig ikke, planen er å trappe helt ned, begynne på Lamictal i stedet.

Skrevet

Ligger ikke akkurat nå, er hyper. Men ikke på noen god måte.

Uff, det høres ikke godt ut. Kanskje lamictal er tingen for deg? Den stabiliserer i hvert fall meg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Uff, det høres ikke godt ut. Kanskje lamictal er tingen for deg? Den stabiliserer i hvert fall meg.

Går bedre nå. :-P

Ja, mange har troen på at den vil gjøre det, så jeg håper. :-)

Skrevet

Går bedre nå. :-P

Ja, mange har troen på at den vil gjøre det, så jeg håper. :-)

Har legen diskutert litium med deg også? Jeg hatet den medisinen, men mange synes den er helt topp. Hvis du har bp kan det også være et godt alternativ.

Gjest ingelill
Skrevet

Egentlig ikke, planen er å trappe helt ned, begynne på Lamictal i stedet.

Ingen ting i veien for å gå på begge..

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har legen diskutert litium med deg også? Jeg hatet den medisinen, men mange synes den er helt topp. Hvis du har bp kan det også være et godt alternativ.

Snakket ikke om det, har ikke bopolar, har schizoaffektiv lidelse. :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ingen ting i veien for å gå på begge..

Blir bare rot av å gå på begge.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Blir bare rot av å gå på begge.

Hvis du har dosett går det bra.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis du har dosett går det bra.

Jeg tenkte ikke på slikt rot, mer at man ikke får oversikten over hva som skjer med meg, når jeg står på så mye.

Neeei, står nå på tilsammen 7 ulike medisiner fra før av, så, gidder ikke la det bli 8.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...