Gå til innhold

Endelig fri fra terapi

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Nå er det endelig ferie fra alt som har med terapi å gjøre.

Terapi er slitsomt, bl.a fordi det ofte er veldig vondt (synes u.t). Det skal bli godt å slippe å bruke så mye energi på dette en stund.

Er det slik for deg også, eller er det motsatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg syns det er topp med terapi, og føler at jeg trenger det for å komme meg gjennom ukene. Gruer meg til ferien.

Gjest lengter til hverdagen
Skrevet

Hater sommerferier...

Bella Dotte
Skrevet

Det er helt klart motsatt, og jeg er sjeleglad for at min elskelige vikarpsykolog stepper inn i min fastes ferie.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg får timer gjennom hele sommerferien, jeg hadde ikke likt å ikke ha timer, men det er lenger mellom dem, noe som er greit da jeg skal på ferier.

Jeg gleder meg mest til fjellet, til å dra på min hytte, men jeg må også til syden, det gleder jeg meg aldri til, men når jeg kommer dit hygger jeg stadig mer og mer.

Jeg skal i år snorkle og svømme med undervannskamera, jeg skal filme både mennesker og annet liv under vann :)

Mest dyre og planteliv tenker jeg.

Skrevet

Stikk motsatt. Jeg er sjeleglad for at jeg har psykologen min.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har gått lenge i terapi og de første årene syntes jeg det var ille med de lange feriene, spesielt sommeren da det var 8-9 ukers ferie.

Noen år ut i terapien nøt jeg feriene fullt ut! Syntes det var kjempedeilig å slippe å gå.

Nå har jeg gått i terapi i 8.5 år og har kun 2 gng igjen før jeg slutter for godt. Er litt nervøs, men aller mest glad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...