Gå til innhold

Bursdagsgave til jente 11 år

Gjest prust

Anbefalte innlegg

''Hun liker musikk og sang''

Hva med et Spotify-abonnement?

12-åringen vår har hatt det et års tid, og det har han virkelig stor glede av. Det brukes nesten hver dag.

Han har bygget seg opp en imponerende spilleliste, og med Premium-abonnement kan det brukes både på mobilen og på PC'n. Han har også en Samsung-mobil (Android)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

'' jeg hadde blitt forbauset hvis jeg ønsket meg mikrofon og fikk en sekk?''

Hehe, godt sagt :-)

Jeg må nok si at mine unger ikke hadde syntes (i den alderen) at en tursekk var sånn hovedbursdags-gave-spennende :-)

''Jeg må nok si at mine unger ikke hadde syntes (i den alderen) at en tursekk var sånn hovedbursdags-gave-spennende :-) ''

Unger er forskjellige, og turglade barn kan bli veldig glad for en fin tursekk.

En annen ting er at tursekker koster mye, og dermed er temmelig fine hovedbursdagsgaver.

Som foreldre har man jo alltid en avveining mellom å kjøpe "vil-aller-helst-ha"-gaver og "ønsker-og-trenger"-gaver. Det er helt greit om ungene forstår akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

''Hun liker musikk og sang''

Hva med et Spotify-abonnement?

12-åringen vår har hatt det et års tid, og det har han virkelig stor glede av. Det brukes nesten hver dag.

Han har bygget seg opp en imponerende spilleliste, og med Premium-abonnement kan det brukes både på mobilen og på PC'n. Han har også en Samsung-mobil (Android)

Ikke dumt forslag :-)

Hvor mye koster Spotify premium abonnement?

Hun hører mest på youtube nå, men Spotify hadde jo vært noe da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg må nok si at mine unger ikke hadde syntes (i den alderen) at en tursekk var sånn hovedbursdags-gave-spennende :-) ''

Unger er forskjellige, og turglade barn kan bli veldig glad for en fin tursekk.

En annen ting er at tursekker koster mye, og dermed er temmelig fine hovedbursdagsgaver.

Som foreldre har man jo alltid en avveining mellom å kjøpe "vil-aller-helst-ha"-gaver og "ønsker-og-trenger"-gaver. Det er helt greit om ungene forstår akkurat dette.

''Som foreldre har man jo alltid en avveining mellom å kjøpe "vil-aller-helst-ha"-gaver og "ønsker-og-trenger"-gaver. Det er helt greit om ungene forstår akkurat dette.''

Dette minner meg om da jeg spurte min 8 år gamle niese om hun ikke ønsket seg nye ski til jul. Hun svarte at hun da ikke var så dum at hun ville bruke opp et julegaveønske på et par ski; hun visste jo at faren alltid ville gi henne det sportsutstyret hun trengte...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

''Som foreldre har man jo alltid en avveining mellom å kjøpe "vil-aller-helst-ha"-gaver og "ønsker-og-trenger"-gaver. Det er helt greit om ungene forstår akkurat dette.''

Dette minner meg om da jeg spurte min 8 år gamle niese om hun ikke ønsket seg nye ski til jul. Hun svarte at hun da ikke var så dum at hun ville bruke opp et julegaveønske på et par ski; hun visste jo at faren alltid ville gi henne det sportsutstyret hun trengte...*s*

Slik tenker mine to eldste også innimellom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster kr. 99,- pr. måned. Jeg tror det kan sies opp når som helst, slik at du kan gi bort 3 eller 6 mnd. f.eks. for å prøve om det er noe for henne.

Ett år koster kr. 1 188,-

Hans abonnementet står i mitt navn, fordi jeg også bruker det på min telefon. Du kan registrere deg med Facebook-kontoen din. Det har jeg ikke testet, for jeg er ikke på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

99 i mnd, men du kan kjøpe gavekort på 1, 3, 6 eller 12 mnd.

https://www.spotify.com/no/get-spotify/e-card/

Vi bruker premiumabb. mye, men vi har alle Ipod og eller Iphone som vi da har offline spillelister på. Guttungen bruker det en del på dataen, og spiller mye musikk og gauler med. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''jeg hadde blitt forbauset hvis jeg ønsket meg mikrofon og fikk en sekk?''

Mine barn vet godt at et ønske eller en ønskeliste ikke er det samme som en bestilling.

''Mine barn vet godt at et ønske eller en ønskeliste ikke er det samme som en bestilling.''

Vel talt! Det veit mine barn også, etter laaaang "veiledning", realitetsorientering og indoktrinering, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...