Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk utskrevet pranolol og prøvde tabletten i går, Merket den roet hjerte og puls, men så ble jeg veldig trøtt og sliten. så da jeg skulle sove i går natt, så fikk jeg ikke sove.

Merket hjertet og pulsen var rolig da og. selv om virkningen av tabl var for lengst gått ut av kroppen.

Det frister ikke å ta flere tabletter av den.

Jeg fikk den for angst, er det noe andre medisiner som jeg kan prøve mot angst?

Videoannonse
Annonse
Gjest fruitcake
Skrevet

Har du forsøkt noe SSRI-preparat? Atarax?

Skrevet

Har du forsøkt noe SSRI-preparat? Atarax?

Hei jeg har prøvd endel:)

går på efexor og lamictal nå, har prøvd truxal og vallergan men de funket ikke så godt.

Har vival som jeg tar ved høyeste behov, men vil bruke de minst mulig.

Da jeg var 18 fikk jeg zoloft og trilafon, hadde da mye angst, men den roet seg da.

Har lest at trilafon snart blir slutt på, men er det noen andre medisiner av samme typen som har lignende virkning?

Jeg kan ikke begynne på zoloft, for da blir det for mye serotin i blodet. sammen med efexor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...