Gå til innhold

baarnevern/akutt henvisning til dps

Anbefalte innlegg

Gjest pokker ta mg
Skrevet

Jeg lurer på om det er sånn at barnevernet kobles automatisk inn,når psykologen sender dps melding om akutt time til meg?

Det er sånn at jeg blir bare værre og værre..psykolog ønsker å ha meg på lithium...tenker jeg er bipolar.

p.s det er meg som er en jævla dårlig mor for tiden

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er ingen slik automatikk med melding til barnevernet.

Gjest pokker ta meg
Skrevet

Nei, det er ingen slik automatikk med melding til barnevernet.

flott

Skrevet

''Jeg lurer på om det er sånn at barnevernet kobles automatisk inn,når psykologen sender dps melding om akutt time til meg?''

Nei, det er ikke standard prosedyre.

''Det er sånn at jeg blir bare værre og værre..(...)

p.s det er meg som er en jævla dårlig mor for tiden''

Det er bra at du har søkt hjelp. Men kanskje barnevernstjenesten kan være til hjelp i denne perioden? Tenker selvfølgelig ikke omsorgsovertakelse, men andre støttetiltak for deg og barnet i en vanskelig periode?

Lykke til uansett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...