Gå til innhold

Nhd -Leddsmerter av cipralex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet ett annet innlegg på åpent forum. Har fått mer og mer muskel og ledd smerter. Hat flydd til behandling og brukt "en formue" på kiropraktor, fysio osv osv, uten å bli bedre. Har positiv revmaprøve, med verdier fra 13 - 42 (normalt: 0 - 10) men legen mener det kun er muskulært. (sikker pga psykehistorien min med ocd/angst/grubling) Har fått påvist leddforandringer i tær for flere år siden, uten at jeg vet om dette kan bety noe. Forværres ved tunge belastinger/bæring av sekk mm.

Kom på nå at jeg kanskje har lest at en kan få muskel og ledd smerter av cipralex, men mulig jeg tar jeg. Har du info/erfaringer om dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...