Gå til innhold

Kristiansand i sommer

Gjest Ut på tur

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur

Vi skal til Kristiansand i sommer og besøke dyreparken,kaptein sabeltann land og se på forestillingen på kvelden. Hvor mange dager bør vi bruke på det? Vil ikke stresse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minst 2 dager, og gjerne 3.

Det er en stor park, med mye å se og gjøre. Det er lite tilfredsstillende å føle at man må stresse seg gjennom for å få gjort mest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Anbefaler sterkt 3-dagers pass. Da rekker dere kanskje litt av badeland også.

Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)?

''Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)?''

Ja, det har jeg, 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ut på tur

Var dere i parken på dagtid og på forestilling på kvelden samme dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dere i parken på dagtid og på forestilling på kvelden samme dag?

Ja, det var vi, men vi dro til hotellet vårt og spiste og slappet av der noen timer før vi dro til parken på forestillingen på kvelden.

Første gangen kjøpte vi Sabeltann-billetter med restaurant inkl., så da spiste vi i dyreparken før forestillingen. Dro allikevel til hotellet og slappet av noen timer før det hele den gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Ja, det var vi, men vi dro til hotellet vårt og spiste og slappet av der noen timer før vi dro til parken på forestillingen på kvelden.

Første gangen kjøpte vi Sabeltann-billetter med restaurant inkl., så da spiste vi i dyreparken før forestillingen. Dro allikevel til hotellet og slappet av noen timer før det hele den gangen også.

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Dyreparken i fjor, uten å være på show, og vi hadde to dager. Det var forsåvidt nok, men skulle vi vært på show seint i tillegg, tror jeg at jeg ville hatt tre dager og heller "sluppet" å være der fra tidlig til seint for å få gjort alt så mange ganger som man vil, liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Hei.Må spørre litt igjen :-). jeg ser at dørene åpner kl 20 og showet starter kl 23. Hva er det å gjøre der i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.Må spørre litt igjen :-). jeg ser at dørene åpner kl 20 og showet starter kl 23. Hva er det å gjøre der i mellomtiden?

Endel butikker er åpne så man kan gå rundt og shoppe, tivolidelen er åpen mener jeg å huske, man kan bestille bord på forhånd og spise for kvelden før forestillingen el.l.

Dere behøver ikke være der så tidig som kl. 20 hvis dere ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...