Gjest Ut på tur Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Vi skal til Kristiansand i sommer og besøke dyreparken,kaptein sabeltann land og se på forestillingen på kvelden. Hvor mange dager bør vi bruke på det? Vil ikke stresse heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Anbefaler sterkt 3-dagers pass. Da rekker dere kanskje litt av badeland også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bor her. Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Kjøp 3 dagers pass, da får dere tid til å slappe av litt i selve Kr.S -by og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Minst 2 dager, og gjerne 3. Det er en stor park, med mye å se og gjøre. Det er lite tilfredsstillende å føle at man må stresse seg gjennom for å få gjort mest mulig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Anbefaler sterkt 3-dagers pass. Da rekker dere kanskje litt av badeland også. Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)? ''Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)?'' Ja, det har jeg, 2 ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 ''Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)?'' Ja, det har jeg, 2 ganger. Var dere i parken på dagtid og på forestilling på kvelden samme dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Var dere i parken på dagtid og på forestilling på kvelden samme dag? Ja, det var vi, men vi dro til hotellet vårt og spiste og slappet av der noen timer før vi dro til parken på forestillingen på kvelden. Første gangen kjøpte vi Sabeltann-billetter med restaurant inkl., så da spiste vi i dyreparken før forestillingen. Dro allikevel til hotellet og slappet av noen timer før det hele den gangen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja, det var vi, men vi dro til hotellet vårt og spiste og slappet av der noen timer før vi dro til parken på forestillingen på kvelden. Første gangen kjøpte vi Sabeltann-billetter med restaurant inkl., så da spiste vi i dyreparken før forestillingen. Dro allikevel til hotellet og slappet av noen timer før det hele den gangen også. Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Takk :-) Bare hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Vi var i Dyreparken i fjor, uten å være på show, og vi hadde to dager. Det var forsåvidt nok, men skulle vi vært på show seint i tillegg, tror jeg at jeg ville hatt tre dager og heller "sluppet" å være der fra tidlig til seint for å få gjort alt så mange ganger som man vil, liksom.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 ''Har du vært på Sabeltann forestilling på kveld (2300)?'' Ja, det har jeg, 2 ganger. Hei.Må spørre litt igjen :-). jeg ser at dørene åpner kl 20 og showet starter kl 23. Hva er det å gjøre der i mellomtiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei.Må spørre litt igjen :-). jeg ser at dørene åpner kl 20 og showet starter kl 23. Hva er det å gjøre der i mellomtiden? Kaptein Sabeltanns verden er åpen, inkludert spisestedene der - og ikke minst butikkene.... http://dyreparken.no/Kart-parkinfo/Kaptein-Sabeltann-ny/Kaptein-Sabeltanns-Verden/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei.Må spørre litt igjen :-). jeg ser at dørene åpner kl 20 og showet starter kl 23. Hva er det å gjøre der i mellomtiden? Endel butikker er åpne så man kan gå rundt og shoppe, tivolidelen er åpen mener jeg å huske, man kan bestille bord på forhånd og spise for kvelden før forestillingen el.l. Dere behøver ikke være der så tidig som kl. 20 hvis dere ikke vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.